Specjalista ds. Content Marketingu i Social Media
Marketing

Specjalista ds. Content Marketingu i Social Media

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

kreatywność

social media

content marketing

copywriting

dobra organizacja pracy

PR/public relations

marketing

Mile widziane

team leader

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!


Nasza Fundacja rozszerza zespół projektowy, poszukujemy osób, które będą nas wpierały w aspekcie związanym z promocją i marketingiem. Jeśli posiadasz doświadczenie w opracowywaniu lub wspieraniu skutecznych strategii marketingowych, kampanii społecznych, jesteś kreatywny, lubisz działać dla innych i chcesz wykorzystać swoje umiejętności w dobrym celu, to serdecznie zapraszamy do zasilenia naszych szeregów!


Działamy głównie dla osób niewidomych i słabowidzących, organizujemy eventy, kampanie społeczne, promujemy dostępność, niwelujemy bariery, przeciwdziałamy wykluczeniu. Naszym celem jest tworzenie świata otwartego i przyjaznego dla osób z niepełnosprawnościami.


Kilka faktów:

  • 🌟 Istniejemy od 32 lat.
  • 👥 Nasz zespół liczy 58 osób.
  • 🌍 Mamy oddziały w 16 województwach.
  • 📊 Każdego roku realizujemy ponad 60 projektów społecznych i ciągle się rozwijamy.
  • 🤝 Współpracujemy z kilkudziesięcioma partnerami z Polski i zagranicy.
  • 📚 Posiadamy własne wydawnictwo, miesięcznik i drukarnię brajlowską.
  • 🎤 Jesteśmy organizatorem corocznej konferencji o charakterze międzynarodowym.
  • 🏢 W Warszawie dysponujemy 3 biurami.


Zakres obowiązków:

  • Kreowanie ciekawego contentu: teksty/prezentacje/grafiki/relacje fotograficzne/materiały video/podcasty audio
  • Pisanie i redagowanie treści: posty, teksty blogowe, reklamowe, artykuły, newsletter.
  • Zarządzanie treściami online (media społecznościowe, strony www)
  • Organizacja wydarzeń: zarówno offline (konferencje, seminaria), jak i webinarów online; planowanie akcji i eventów, przygotowywanie materiałów
  • Aktywne zarządzanie profilami: Linkedin, Facebook, Youtube, Instagram.
  • Koordynowanie kampanii reklamowych i działań promocyjno-informacyjnych
  • Samodzielne tworzenie kreacji graficznych zgodnie z key visuale
  • Aktywny udział w przedsięwzięciach zaplanowanych w projekcie i wsparcie zespołu projektowego
  • Budowanie zaangażowanej społeczności
  • Reprezentowanie Fundacji
  • Kontakt z mediami


Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie content marketingu oraz copywriterskie - "lekkie pióro"
  • wysokie poczucie estetyki oraz samodzielność w tworzeniu kreacji graficznych
  • dobra organizacja pracy,
  • efektywne działanie,
  • doświadczenie z profilami firmowymi na Linkedin, Facebook, Youtube, Instagram,
  • znajomość języka angielskiego
  • samodzielność i proaktywność
  • chęć zdobywania wiedzy w zakresie funkcjonowania NGO, działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami oraz dostępności cyfrowej (zgodnie z WCAG 2.1) i informacyjno-komunikacyjnej
  • podejmowanie inicjatywy w identyfikowaniu i wykorzystywaniu nowych możliwości rynkowych oraz kanałów marketingowych

Mile widziane:

  • Doświadczenie PR-owe i/lub w prowadzeniu kampanii fundraisingowych
  • Doświadczenie w obsłudze kampanii mailingowych


Oferujemy:

  • 😊 pracę w Fundacji, satysfakcję z działania dla misji
  • 💪 realny wpływ na projekt, opracowanie strategii, możliwość realizowania własnych pomysłów
  • 💻 firmowy laptop, telefon, dodatkowy monitor, itp.,
  • 🌟 pracę w inspirującym i dynamicznym środowisku,
  • 🤝 przyjazną atmosferę pracy,
  • 📍 dogodną lokalizację biura w Warszawie :)
  • 📚 możliwość zwiększenia swoich kompetencji i zdobycia nowych umiejętności (dostępność stron internetowych i aplikacji, zarządzanie projektami).
  • 🎯 w zależność od Twoich chęci i zainteresowań: możliwość rozwoju i udziału w innych projektach/aktywnościach


Jeśli chcesz być częścią Fundacji, wspierać nasze projekty i kampanie społeczne, dołącz do nas! Jesteśmy organizacją, która doradza niewidomym i słabowidzącym, jak aktywnie żyć i odnosić sukcesy. Poszukujemy osób zaangażowanych, które chcą działać i pomagać.


Jako specjalista obejmiesz rolę w zarządzaniu działaniami marketingowymi, kampanią społeczną, realizacją i rozwojem strategii komunikacji we współpracy z zarządem, kierownikiem projektu i partnerami.


Etapy rekrutacji:

  1. Kontakt telefoniczny.
  2. Rozmowa online (MS Teams).
  3. Informacja o rozstrzygnięciu.


Jeżeli jesteś gotowy/a dołączyć do naszego zespołu i wnieść swój wkład w rozwój naszych działań, czekamy na Twoje zgłoszenie!