Dołączając do zespołu marketingu Fusion Labs na stanowisko Marketing specialist, do
Twoich obowiązków będą należeć:
● współtworzenie i koordynacja akcji marketingowych zgodnych ze strategią naszych
marek;
● dbanie o prawidłowy i spójny "brand voice" we własnych i zewnętrznych kanałach
komunikacji;
● bliska współpraca z działami: graficznym, handlowym, social media oraz agencjami i
zewnętrznymi podwykonawcami;
● śledzenie trendów zachowań klientów, komunikacji, innowacji i proponowanie
nowych rozwiązań adekwatnych do potrzeb klientów;
● wspieranie działań z zakresu PR;
● współtworzenie i koordynacja działań eventowych: własnych i z prowadzonych z
partnerami;
● tworzenie nazw, claimów, opisów marketingowych;
● przygotowywanie treści newsletterów marketingowych i sprzedażowych, opisów na
stronę internetową;
● wybór podwykonawców i produkcja materiałów POS;
● koordynacja przepływu dokumentów marketingowych;
● raportowanie wyników prowadzonych działań.
Kogo szukamy?
● minimum 2 lata doświadczenie w dziale marketingu, contentu lub podobnym;
● wykształcenie wyższe (kierunki marketing, reklama i promocja lub pokrewne);
● praktyczna znajomość narzędzi marketingowych;
● umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów;
● znajomość zasad pisowni i ortografii oraz tzw. “lekkie pióro”.
● znajomość obsługi chatbotów (np. ChatGPT OpenAI, Bing) oraz pakietu MS Office
365 (Word, Excel, Power Point).
● łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów;
● kreatywność, sumienność i terminowość;
● znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
● prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
● Stabilne zatrudnienie i zaangażowany zespół współpracowników
● Wdrożenie i wsparcie
● Pracę stacjonarną w komfortowym biurze
● Finansowaną prywatną opiekę medyczną
● Kartę sportową
● Świetną, niekorporacyjną atmosferę pracy
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy