Marketing Coordinator (Insurance)
Bojkowska 37a, Gliwice
Future Processing
Insurance Practice to zespół w Future Processing, który rozwija naszą obecność na rynku ubezpieczeniowym zarówno jako partner biznesowy jak i technologiczny. Szukamy Marketing Coordinatora z doświadczeniem w budowaniu strategii, organizacji wydarzeń i prowadzeniu działań marketingowych na rynkach zagranicznych – osoby samodzielnej i dobrze odnajdującej się w dynamicznym środowisku. Jeśli potrafisz przekładać dane na skuteczne działania, swobodnie występujesz publicznie i chcesz mieć realny wpływ na rozwój praktyki Insurance dla rola jest dla Ciebie!
Szukamy Ciebie jeśli:
posiadasz min. 4- letnie doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu strategią oraz złożonymi projektami marketingowymi (wcześniejsze doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dużym atutem);”
potrafisz priorytetyzować zadania i podejmować decyzje w dynamicznym, wielowątkowym środowisku;
samodzielnie i kompleksowo organizujesz wydarzenia biznesowe, również za granicą;
masz zaawansowaną wiedzę z zakresu marketingu, budowania świadomości marki oraz technik sprzedażowych;
znasz podstawowe narzędzia marketingowe – masz doświadczenie w pracy z CRM (najlepiej HubSpot);
dobrze orientujesz się w rynku, trendach i konkurencji w branży IT;
potrafisz planować i zarządzać budżetem marketingowym;
wyróżnia Cię elastyczne podejście do zmian oraz chęć zdobywania nowych kompetencji z obszaru technologii, biznesu i branży ubezpieczeniowej;
posiadasz umiejętność analizy danych i doboru odpowiednich wskaźników efektywności działań marketingowych (KPI).
potrafisz pracować zespołowo, a współpraca – zarówno wewnątrz firmy, jak i z partnerami zewnętrznymi – opiera się dla Ciebie na partnerskim podejściu;
czujesz się swobodnie przed kamerą i jesteś otwarty/a na wystąpienia publiczne oraz prowadzenie wywiadów z ekspertami;
potrafisz dostrzegać szanse w otoczeniu biznesowym i planować działania w celu ich wykorzystania;
bardzo dobrze znasz MS Excel i potrafisz wykorzystywać go w codziennej pracy;
znasz język angielski na poziomie co najmniej C1;
jesteś gotowy/a do wyjazdów służbowych.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
budowanie świadomości marki FP (zwłaszcza na rynkach zagranicznych) w oparciu o analizę rynku, konkurencji i trendów branżowych;
zarządzanie działaniami marketingowymi i ich realizacja, w tym kampanii reklamowych, wydarzeń branżowych, zarządzanie contentem;
zarządzanie budżetem marketingowym Insurance Practice;
budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi (zwłaszcza zagranicznymi), agencjami reklamowymi, mediami i influencerami na rynkach zagranicznych;;
pozyskiwanie kontaktów biznesowych przez techniki social selling i efektywne wykorzystywanie swojego profilu na LinkedIn,
analiza danych i wskaźników działań marketingowych w ramach Insurance Practice, w celu monitorowania ich skuteczności i dostosowywania strategii;
dobrą współpracę i koordynowanie działań z działem marketingu FP oraz innymi działami w firmie m.in. z oddziałem z Wielkiej Brytanii);
koordynowanie i organizowanie wyjazdów na konferencje dla zespołu Insurance Practice;
wsparcie zespołu EM w upsellingu, dostarczanie klientom Insurance dodatkowej wartości w ramach wspólnych działań marketingowych.
Marketing Coordinator (Insurance)
Marketing Coordinator (Insurance)
Bojkowska 37a, Gliwice
Future Processing