Specjalista ds. ecommerce (Magento)
Marketing

Specjalista ds. ecommerce (Magento)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Magento

HTML

CSS

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu odpowiedzialnego za rozwój jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych w Polsce: Lancerto i Próchnik_1948. Szukamy osoby, która nie tylko zna się na zarządzaniu sklepem internetowym, ale również potrafi myśleć analitycznie, optymalizować ofertę produktową i wdrażać realne usprawnienia w doświadczeniu użytkownika.

 

Miejsce wykonywania pracy: Łańcut, ul. Podzwierzyniec 29


Zakres obowiązków:

Zarządzanie ofertą produktową e-sklepów www.lancerto.com (PL/EN) oraz www.prochnik.pl:

·         wprowadzanie i aktualizacja produktów, opisów, cen i promocji,

·         optymalizacja ekspozycji i merchandising online,

·         kontrola spójności wizualnej (grafika, wideo, storytelling produktowy).


Analiza sprzedaży i optymalizacja kategorii:

·         bieżąca analiza wyników sprzedażowych per kategoria, marka i linia produktowa,

·         rekomendowanie działań mających na celu wzrost konwersji i marży,

·         współpraca z zespołem zakupowym przy planowaniu kolekcji i zatowarowaniu.


Rozwój i optymalizacja platform eCommerce:

·         koordynacja wdrożeń i testów nowych funkcjonalności,

·         współpraca z działem IT oraz dostawcami technologii,

·         testowanie, zgłaszanie błędów, priorytetyzacja zadań.


Udział w tworzeniu nowych rozwiązań i usług online:

·         rozwijanie usług takich jak Click&Collect, chatbot itp.,

·         opiniowanie funkcji UX/UI z perspektywy biznesowej.


Zarządzanie jakością działania serwisu:

·         monitoring poprawności działania serwisów,

·         szybka identyfikacja i rozwiązywanie błędów lub problemów zgłaszanych przez użytkowników.


Prowadzenie i delegowanie projektów eCommerce:

·         planowanie i egzekucja roadmap produktowych,

·         współpraca z agencjami zewnętrznymi (UX, content, performance) i zespołem wewnętrznym (marketing, dział produktu, logistyka, obsługa klienta).

 

Priorytetem są dla nas:

·         Minimalnie 2 letnie doświadczenie w marketingu e-commerce na samodzielnym stanowisku,

·         Doświadczenie w pracy z Magento (warunek konieczny),

·         Znajomość HTML, CSS (będzie dodatkowym atutem),

·         Znajomość programów graficznych (będzie dodatkowym atutem),

·         Zdolność analitycznego i logicznego myślenia,

·         Wiedza na temat aktualnych technologii internetowych,

·         Znajomość j.angielskiego (będzie dodatkowym atutem),

·         Bardzo dobra organizacja pracy,

·         Odporność na stres i pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku,

·         Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

 

Oferujemy:

·         Możliwość pracy hybrydowej,

·         Możliwości rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie modowej,

·         Stabilne warunki zatrudnienia i elastyczność w zakresie formy zatrudnienia.