przygotowywanie dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia obecnych i byłych pracowników takich jak: świadectwa pracy, zaświadczenia oraz świadectwa pracy w warunkach szczególnych lub o szczególnym charakterze,
przygotowywanie dokumentacji dla osób odchodzących na emeryturę lub rentę,
przygotowywanie dokumentów do ZUS dot. jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej,
prowadzenie akt osobowych,
zgłaszanie do ubezpieczeń oraz rozliczanie wynagrodzeń osób zatrudnionych na postawie umów cywilnoprawnych.
Nasze wymagania
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wykształcenie minimum średnie kierunkowe,
praktyczna znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, prawa pracy oraz wynagrodzeń,
dokładność, terminowość i systematyczność,
samodzielność w działaniu.
Mile widziane
znajomość systemu kadrowo-płacowego TETA HR,
znajomość programu płatnik.
Oferujemy
zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
niestandardowe wyzwania w firmie obsługującej klientów z całego świata,
możliwość rozwoju wiedzy i kompetencji zawodowych,
uczestnictwo w szkoleniach rozwojowych i konferencjach branżowych.