Zakres obowiązków:
analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych w zakresie realizacji prac elektrycznych na remontowanych statkach, platformach wiertniczych i obiektach offshore,
pozyskiwanie ofert oraz ich analiza,
prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z kontrahentami,
sporządzanie umów i ustalanie warunków dotyczących prac elektrycznych
nadzór nad realizacją zawartych umów kooperacyjnych,
dokonywanie uzgodnień wewnętrznych z komórkami stoczni w odniesieniu do zlecanych prac,
prowadzenie dokumentacji i rozliczeń w zakresie zleconych prac.
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe techniczne,
komunikatywna znajomość języka angielskiego, w tym słownictwa technicznego i handlowego,
znajomość środowiska Office, w szczególności programu Excel,
znajomość i rozumienie zagadnień technicznych branży elektrycznej
umiejętność negocjowania,
wysoka motywacja, samodzielność i zorientowanie na cel,
sumienność, skrupulatność, zdolności analityczne, umiejętność działania pod presją czasu.
Mile widziane:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrycznej lub/i maszynowej,
doświadczenie w pracy w przemyśle stoczniowym.
Oferujemy:
Umowę o pracę.
Pracę w stabilnej firmie, która od ponad 70 lat działa na rynku branży stoczniowej.
Możliwość współpracy z globalnymi liderami sektora morskiego i offshore.
Atrakcyjny system premiowy.
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w kursach i szkoleniach.
Bogaty pakiet socjalny:
atrakcyjne bony towarowe 2 x w roku,
premia świąteczna w grudniu, przyznawana co roku,
prywatna opieka zdrowotna w wariancie rozszerzonym, bez dodatkowych kosztów,
ubezpieczenie na życie,
dofinansowanie wczasów,
paczki świąteczne dla dzieci pracowników,
dofinansowanie do kolonii dla młodzieży,
konkursy artystyczne z atrakcyjnymi nagrodami dla dzieci pracowników.
Rekomendowane oferty