Oferty pracy
Kalkulator wynagrodzeń
Nasi Pracodawcy
Blog
Oferty pracy
Praca Grodzisk Mazowiecki
Praca HR
Praca Payroll
HR & Payroll Administrator
HR & Payroll Administrator
Nowa
HR
HR & Payroll Administrator
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Wymagane umiejętności
angielski B1
Microsoft Office Excel
SAP HR
Płatnik
Mile widziane
TETA
Optima
Enova365
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa zgodnie z przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Udział we wdrożeniu i optymalizacji systemu SAP HR, testowanie funkcjonalności, szkolenie użytkowników.
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, wypowiedzenia).
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń, sporządzanie list płac.
Obsługa elektronicznych akt osobowych (e-teczka).
Rozliczanie czasu pracy, urlopów, nadgodzin, zwolnień lekarskich.
Sporządzanie i przesyłanie deklaracji do ZUS, PFRON, US, GUS oraz obsługa PPK.
Wystawianie dokumentów kadrowo-płacowych (zaświadczenia o zarobkach, Z-3, eRP-7).
Optymalizacja procesów HR, inicjowanie nowych rozwiązań.
Doradztwo w zakresie prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych.
Nasze wymagania:
Biegła znajomość SAP HR (min. 2 lata).
3-letnie doświadczenie w kadrach i płacach w firmie o złożonej strukturze.
Wykształcenie wyższe (ZZL, prawo, ekonomia lub pokrewne).
Doświadczenie w programie Płatnik oraz znajomość systemów kadrowo-płacowych (np. TETA, Optima, Enova365 – mile widziane).
Bardzo dobra znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel (tabele przestawne, formuły obliczeniowe).
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację oraz interpretację dokumentów kadrowo-płacowych - poziom B1
Samodzielność, dokładność, terminowość i umiejętność organizacji pracy.
Zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy i doradztwa pracownikom.
To oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony wynoszący jeden rok, lub współpraca w ramach umowy B2B na okres 12 miesięcy.
Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Model hybrydowy – 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu.
Współpracę z doświadczonym zespołem i realny wpływ na procesy kadrowo-płacowe.
Aplikuj na ofertę pracy
Rekomendowane oferty
Specjalista/-tka ds. Wynagrodzeń i Administracji Personalnej
Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office Excel
prawo pracy
ZUS
Nowa
Payroll Specialist with Foreign Language
Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
angielski
finanse
Nowa
Payroll Specialist
Nowa
14 400
-
17 600
PLN/mies.
Crestt
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Płatnik
PUE
Polish payroll and tax regulations
Nowa
Specjalista/Specjalistka ds. kadr
Nowa
Auto Partner S.A.
Bieruń
Enova365
Nowa
Specjalista ds. Kadr i Płac
Nowa
amavat
Jasło
Excel
Płatnik
Nowa
Oferty pracy
Praca Grodzisk Mazowiecki
Praca HR
Praca Payroll
HR & Payroll Administrator