HR & Payroll Administrator with SAP
Cenisz porządek, dokładność i pracę zgodną z przepisami? Chcesz mieć realny wpływ na prawidłowe funkcjonowanie procesów kadrowo-płacowych w stabilnej, międzynarodowej organizacji?
Dołącz do zespołu Gedeon Richter Polska jako HR & Payroll Administrator with SAP i wspieraj kluczowe obszary związane z obsługą pracowników, wynagrodzeniami oraz zgodnością z przepisami prawa pracy.
To rola dla osób samodzielnych, skrupulatnych i dobrze odnajdujących się w pracy z danymi, dokumentacją oraz systemami HR.
Twój zakres obowiązków
Kompleksowa obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej oraz akt pracowniczych.
Realizacja procesów kadrowych i płacowych, w tym naliczanie wynagrodzeń i kontrola list płac.
Rozliczanie czasu pracy oraz przygotowywanie dokumentów i deklaracji do ZUS i US.
Obsługa systemów SAP (kadry i płace) oraz Płatnika.
Monitorowanie zgodności procesów z przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i RODO.
Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych.
Bieżące wsparcie pracowników i menedżerów w zakresie procesów HR i payroll.
Szukamy osób, które
Posiadają minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze kadr i płac.
Bardzo dobrze znają system SAP (moduły kadry i płace) oraz program Płatnik.
Posiadają bardzo dobrą znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku PIT.
Mają praktyczną znajomość procesu naliczania wynagrodzeń oraz kontroli list płac.
Znają przepisy RODO oraz zasady pracy z danymi osobowymi.
Bardzo dobrze znają pakiet MS Office, w szczególności Excel (m.in. wyszukaj pionowo, tabele przestawne).
Posługują się językiem angielskim na poziomie B1.
Cechują się dokładnością, rzetelnością, dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością pracy pod presją czasu.
Są komunikatywne i potrafią efektywnie współpracować w zespole.
To oferujemy:
Możliwość pracy w jednej z wiodących firm farmaceutycznych na świecie, która łączy innowacyjność z najwyższymi standardami.
Możliwość udziału w ciekawych projektach wdrożeniowych i optymalizacyjnych.
Przyjazną atmosferę i współpracę z doświadczonym zespołem.
Szansę na rozwój zawodowy oraz uczestnictwo w projektach o zasięgu międzynarodowym.
Przyjazne środowisko pracy oraz stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
Premie roczne uzależnione m.in od realizacji celów ogólnofirmowych i indywidualnych celów biznesowych, dające realną motywację do osiągania najlepszych wyników i wspierające rozwój Twojej kariery w naszej firmie.
Dbałość o Twoje zdrowie i kondycję: prywatna opieka medyczna, karta Multisport oraz ubezpieczenie na życie to nasze sposoby na wsparcie Twojego zdrowia i dobrego samopoczucia, umożliwiające wygodny dostęp do specjalistów, aktywność fizyczną oraz bezpieczeństwo w sytuacjach losowych.
Program Rekomendacji Pracowników: możliwość uzyskania dodatkowych bonusów za polecenie wartościowych kandydatów do naszej firmy, co pozwala na budowanie naszego zespołu poprzez wspieranie zaangażowanych i utalentowanych osób.
Dodatkowe świadczenia socjalne, w tym m.in oferujemy dostęp do preferencyjnych cen na bilety na wydarzenia kulturalne, artystyczne oraz rozrywkowe, abyś mógł cieszyć się pełnią życia i równowagą między pracą a czasem wolnym oraz dofinansowujemy bilety komunikacji publicznej w ramach dojazdu do pracy.
Kultura rekrutacji i pracy w Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.:
Dbamy o partnerskie i otwarte relacje, zarówno podczas rekrutacji, jak i w codziennej pracy. Decyzje podejmujemy wyłącznie w oparciu o kompetencje, doświadczenie, wiedzę i kwalifikacje kandydatów.
Cały proces jest neutralny płciowo, jasny i transparentny, a komunikacja z kandydatem prowadzona w duchu szacunku i profesjonalizmu.
HR & Payroll Administrator with SAP
HR & Payroll Administrator with SAP