Krajowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów
-, Gdańsk +4 Lokalizacje
General Logistics Systems
Jako Krajowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów będziesz odpowiedzialny/a za prowadzenie, rozwój i pozysk nowych relacji biznesowych z największymi Klientami krajowymi dla GLS Poland. Będziesz budować długoterminowe wartości poprzez wykorzystanie wysokiej jakości dostarczanej przez GLS Poland i rozwiązania „tailor-made”.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
strategia i rozwój portfela – odpowiedzialność za wyniki na wybranych Top Klientach (obrót, marża, retencja, NPS), współtworzenie planów
negocjacje i kontrakty – prowadzenie złożonych negocjacji handlowych
analityka i planowanie wolumenów – prognozowanie popytu z wykorzystaniem danych Klienta i czynników zewnętrznych (sezonowość, kampanie marketingowe, trendy rynkowe, zmiany regulacyjne), przygotowywanie scenariuszy „what-if” oraz rekomendacji cenowo-operacyjnych
współpraca z Operacjami – praca w modelu „Sales+Ops” nad rozwiązaniami szytymi na miarę (linehaul, cross-dock, cut-offy, OOH vs D2D, zwroty, integracje IT), piloty i skalowanie
design usług i ciągłe doskonalenie – projektowanie rozwiązań (np. portale zwrotów, reguły routingu, okna odbiorców), definiowanie KPI (D+1/FD+2,OTIF, reklamacje), przeglądy wydajności z Klientem i Operacjami
zarządzanie ryzykiem – identyfikacja i mitigacja ryzyk (wahania wolumenów, ograniczenia przepustowości, zmienność stawek paliw/toll), komunikacja do interesariuszy
współpraca wewnętrzna – ścisły kontakt z pozostałymi działami, prowadzenie prezentacji dla Zarządu i kadry wyższego szczebla
NASZE WYMAGANIA:
posiadasz znaczące doświadczenie negocjacyjne w złożonych kontraktach B2B (3-6+ letnie), mile widziane doświadczenie w branży kurierskiej/logistycznej
mocna analityka – biegłość w MS Excel/BI (np. tworzenie modeli wolumenowo-marżowych, analizy wrażliwości), umiesz przełożyć dane na działanie
potrafisz adaptować się do dynamicznego rynku – czujesz się komfortowo w zmiennym otoczeniu i w pracy pod presją czasu, masz umiejętność proaktywnego zarządzania priorytetami
myślisz kategoriami możliwości (opportunity mindset) i masz wysoką motywację do pracy z wyzwaniami – jesteś nastawiony/a na szukanie rozwiązań dla potencjalnych barier
posiadasz bardzo dobre umiejętności prezentacyjne, prowadzenia spotkań i sprawnej komunikacji
języki polski i angielski pozwalające na swobodne prowadzenie negocjacji
masz czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych
wykształcenie wyższe
TO OFERUJEMY:
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy dające przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
plan wdrożenia, który będzie dostosowany do Twojego doświadczenia i umiejętności
atrakcyjny system premiowy – docenimy Twoje zaangażowanie
możliwość rozwoju poprzez indywidualną ścieżkę oraz udział w szkoleniach i konferencjach
ebooki i audiobooki – dostęp do biblioteki w serwisie Empik GO
coroczny przegląd wynagrodzeń, aby Twoja pensja nadążała za zmieniającą się sytuacją ekonomiczną
dostęp do platformy kafeteryjnej z licznymi rabatami na usługi u Partnerów
a do tego nasze benefity, m.in.: dofinansowanie zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów oraz wypoczynku i biletów do kina czy teatru, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, świadczenia socjalne, paczki świąteczne
GLS Poland to jeden z głównych dostawców usług transportowych w Polsce skoncentrowany na zapewnianiu najwyższej jakości. 50 filii pozwala GLS Poland być blisko Nadawców i Odbiorców w całym kraju.
Krajowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Krajowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów
-, Gdańsk
General Logistics Systems