Creative Strategist
WOLA, Warszawa
Generation Z Agency
Generation Z Agency – kreatywna agencja dla marek, które nie boją się wyróżniać. Działamy dynamicznie w świecie social mediów, eventów i influencer marketingu, łącząc kreatywność z działaniami, które realnie wpływają na wyniki.
Nie jesteśmy typową agencją – cenimy autentyczność, otwartość i zaskakujące rozwiązania. Stawiamy na komunikację, która angażuje i wywołuje emocje, tworząc content, który przemawia do odbiorców. Wiemy, że każda marka ma swoją historię, dlatego pracujemy w zgranym teamie, by w pełni skupić się na indywidualnych potrzebach naszych klientów
SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:
Ma minimum 2–3 lata doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych ze strategią, social mediami lub komunikacją marketingową (preferowane doświadczenie w agencji kreatywnej lub digitalowej).
Posiada praktyczną wiedzę o działaniach na platformach takich jak TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn, oraz zna aktualne trendy, formaty i mechaniki angażowania odbiorców.
Potrafi tworzyć przejrzyste i inspirujące strategie komunikacji oraz prezentować je klientom i zespołom wewnętrznym.
Ma doświadczenie w pracy nad kampaniami z wykorzystaniem influencer marketingu.
Umie samodzielnie prowadzić projekty strategiczne, ale też chętnie współpracuje w zespole kreatywnym.
Sprawnie przygotowuje research, analizy oraz wyciąga z nich trafne insighty konsumenckie.
Swobodnie porusza się w środowisku dynamicznych zmian – jest ciekawa/y nowych rozwiązań i szybko adaptuje się do nowych trendów.
Jest otwarta/y na rozwój i dzielenie się wiedzą – chce aktywnie uczestniczyć w budowaniu kultury kreatywności i ciekawości w agencji.
Jest dostępna w Warszawie.
TWOJE ZADANIA TO:
Samodzielne opracowywanie strategii komunikacji dla marek w social mediach (TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn itp.).
Tworzenie koncepcji kampanii digitalowych i influencer marketingowych, z uwzględnieniem aktualnych trendów, formatów i narzędzi.
Przygotowywanie prezentacji strategicznych i kreatywnych – od briefu do finalnej rekomendacji.
Współpraca z zespołami kreacji przy wypracowywaniu kreatywnych kierunków komunikacji.
Research i analiza danych o grupach docelowych, trendach rynkowych i działaniach konkurencji.
Generowanie insightów konsumenckich i przekładanie ich na konkretne pomysły kreatywne.
Tworzenie planów komunikacji, harmonogramów kampanii oraz frameworków strategicznych.
Wsparcie zespołów New Business i Client Service w przygotowaniu ofert przetargowych i realizacji bieżących projektów.
Monitoring działań rynkowych i rekomendowanie nowych formatów, narzędzi i kierunków rozwoju dla klientów agencji.
MOŻEMY CI ZAGWARANTOWAĆ:
Zatrudnienie na pełen etat (hybrydowo i elastyczne godziny pracy)
Współpraca w oparciu o Umowę Zlecenie lub B2B.
Benefity pracownicze (język angielski, system urodzinowy oraz dofinansowanie do MultiSport i Multilife)
Stałe rozwijanie umiejętności w obszarze social mediów.
Realny wpływ na kierunek rozwoju agencji.
Praca w kreatywnym środowisku, w którym nie ma miejsca na nudę.
Udział w ciekawych i niestandardowych projektach z różnych branż.
Korzystanie z profesjonalnych i nowoczesnych narzędzi.
Spotkania i wyjazdy integracyjne
Płatny urlop wypoczynkowy