Obecnie dla naszego Klienta, innowacyjnej spółki technologicznej, poszukujemy Asystenta/Asystentki Biura.
Co zyskasz pracując z nami:
Elastyczną formę współpracy (Umowa o pracę, Umowa Zlecenie, Kontrakt B2B)
Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną w Medicover, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie
Pracę w biurze w Warszawie lub Gliwicach
Możliwość rozwoju zawodowego
Niezbędne narzędzia pracy
Jakie kompetencje są niezbędne:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Inicjatywa w działaniu
Samodzielność, dojrzałość, wysoka kultura osobista
Umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy, planowania i nadawania priorytetów, pracy w wielu wątkach i skutecznej realizacji zadań
Otwartość na nowe wyzwania
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
Koordynację spraw administracyjno-formalnych biura (rejestry umów, korespondencji, poczty, repozytoria, archiwizowanie)
Obsługę procesu obiegu dokumentów
Koordynację i organizację spotkań, wyjazdów służbowych, logistykę
Przyjmowanie i obsługę gości, Klientów firmy
Dbanie o ogólny porządek i wygląd biura
Planowanie i realizację zamówień na dostawę towarów i usług dla biura
Kontakt i koordynowanie poddostawców (np. firmy sprzątającej)
Wsparcie administracyjne procesu sprzedaży, HR i komunikacji
Również za ten obszar funkcjonowania firmy, który będzie dla Ciebie ważny i rozwojowy
Rekomendowane oferty