Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Praca biurowa

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

Microsoft Office

Opis stanowiska

Obecnie dla naszego Klienta, innowacyjnej spółki technologicznej, poszukujemy Asystenta/Asystentki Biura.


Co zyskasz pracując z nami:


  • Elastyczną formę współpracy (Umowa o pracę, Umowa Zlecenie, Kontrakt B2B)

  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną w Medicover, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie

  • Pracę w biurze w Warszawie lub Gliwicach

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Niezbędne narzędzia pracy


Jakie kompetencje są niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Inicjatywa w działaniu

  • Samodzielność, dojrzałość, wysoka kultura osobista

  • Umiejętność doskonałej organizacji czasu pracy, planowania i nadawania priorytetów, pracy w wielu wątkach i skutecznej realizacji zadań

  • Otwartość na nowe wyzwania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2


Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Koordynację spraw administracyjno-formalnych biura (rejestry umów, korespondencji, poczty, repozytoria, archiwizowanie)

  • Obsługę procesu obiegu dokumentów

  • Koordynację i organizację spotkań, wyjazdów służbowych, logistykę

  • Przyjmowanie i obsługę gości, Klientów firmy

  • Dbanie o ogólny porządek i wygląd biura

  • Planowanie i realizację zamówień na dostawę towarów i usług dla biura

  • Kontakt i koordynowanie poddostawców (np. firmy sprzątającej)

  • Wsparcie administracyjne procesu sprzedaży, HR i komunikacji

  • Również za ten obszar funkcjonowania firmy, który będzie dla Ciebie ważny i rozwojowy