Oferty
Account Manager/ Customer Success Specialist
PM

Account Manager/ Customer Success Specialist

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Get Noticed Agency

Get Noticed Agency

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w 9 działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

analiza

marketing

Microsoft Office

Opis stanowiska

👋 Dzień dobry, cześć!


Poszukujemy doświadczonych Project Managerów nazywanych także Accountami, czy tak jak u nas Customer Success Specialist.

 Postanowiliśmy nazwać ten dział Customer Success, ponieważ wiemy, że sukces klienta osiągnięty dzięki naszym działaniom to rozwój dla każdej ze stron ✨.

Stanowisko jest w 80% oparte na zarządzaniu projektami marketingowymi klienta oraz 20% na dosprzedaży usług dla klientów ze swojego portfolio, z których można uzyskać dodatkową premię.

Zależy nam na doświadczeniu przede wszystkim w dużych i średnich projektach (minimum parę usług, budżety reklamowe 50k PLN+), gdyż z takimi projektami i budżetami będziesz miał/a styczność dołączając do nas na to stanowisko!


Współpracujemy z markami tj. Neonail, S’portofino, Opengift, Kinderkraft.

 

👋 Poznaj nas!


Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to blisko 45 Specjalistów i Ekspertów. Agencja posiada 9 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: SEM, Social Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business, Analityka oraz Marketing Automation 🚀.

 

Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners. 🏅

 

💼 Obowiązki


  • zarządzanie współpracą z klientami głównie z obszaru e-commerce, posiadającymi więcej niż jedną usługę z obszaru digital marketingu - nierzadko działającymi na wielu rynkach europejskich,
  • organizacja i prowadzenie spotkań z klientem, a także spotkań wewnętrznych, podczas której omawiana jest strategia działań,
  • zarządzanie workflow projektów w Asanie,
  • kontakt z klientem w formie spotkań na żywo, video-konferencji, rozmów telefonicznych jak i korespondencji mailowej,
  • upselling usług agencji wśród obsługiwanych klientów (dodatkowo premiowany),
  • monitorowanie i analiza biznesu klienta na podstawie dostępnych narzędzi jak Google Analytics, Menedżer Reklam Facebooka, Semstorm,
  • przygotowywanie raportów i omawianie ich z klientem,
  • edukacja i onboarding nowych klientów,
  • śledzenie trendów i benchmarków w branży digital marketingu.

 

✅ Wymagania


  • dobrze znasz digital marketing, a pojęcia z obszarów: Google Ads, SEO, Google Analytics, Social Ads nie są Ci obce,
  • masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji marketingowej lub domu mediowym,
  • z łatwością nawiązujesz, a także utrzymujesz długotrwałe relacje (to bardzo ważne!),
  • wiesz jak budować dobry wizerunek firmy w oczach klientów i partnerów,
  • pracowałeś/aś na narzędziu do zarządzania zadaniami tj. Asana, Jira, ClickUp,
  • bez trudu tworzysz dedykowane prezentacje raportowe,
  • potrafisz negocjować, mając z tyłu głowy rentowność produktu,
  • swobodnie posługujesz się narzędziami takimi jak: Google Analytics 4, Panel Google Ads, Menedżer reklam na Facebooku, Semstorm i Ahrefs,
  • potrafisz samodzielnie ocenić efektywność działań digital marketingowych w oparciu o podstawowe raporty z w/w narzędzi,
  • jesteś samodzielny/a i potrafisz zorganizować sobie pracę własną.
  • (mile widziane: posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,)

 

✅ Oferujemy


  • umowę o pracę bądź kontrakt B2B,
  • pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura/2 dni pracy z domu w tygodniu,
  • współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
  • premię retencyjną oraz prowizję od dosprzedaży usług,
  • służbowego Macbooka i telefonu, 
  • platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
  • bardzo duże portfolio usług agencyjnych (co ułatwia dosprzedaż usług),
  • atmosferę pełną otwartości i szacunku,
  • pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufanie,
  • wsparcie od każdego współpracownika,
  • udział w konferencjach i szkoleniach.

 

Proces rekrutacyjny


👉 Zaaplikuj – jeśli spełniasz poniższe warunki – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (30-40 min.)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie rozmowa w naszym biurze z Leszkiem - Managerem działu CS oraz Michałem - współzałożycielem Agencji. (60-90 min.)

Sprawdź podobne oferty pracy

Kierownik Regionalny

Nowa
Dr. Max
Ostrów Wielkopolski
management
prawo jazdy kat. B
zarządzanie zespołem
Nowa

PMO Specialist [ financial sector ]

Nowa
ALTEN
Gdańsk
Microsoft Teams
Agile
Jira
Nowa

Junior Project Manager

Nowa
Colliers
Warszawa
AutoCAD
język angielski
Microsoft Office
Nowa

Delivery Manager

Nowa
15 000 - 20 000 pln
Altimetrik Poland
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
Mentorship
English
People Management
Nowa

Konsultant (Sharepoint, MS Power)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Bochnia
Ms Azure
Microsoft Power Automate
SharePoint Online
Nowa