👋 Cześć, dzień dobry!
Poszukujemy Team Leader’a do największego z naszych obszarów, tj. PPC. Działa on przede wszystkim w ramach Google Ads, ale także platform komplementarnych: Allegro, Microsoft, Heureka, Sklik, itd.
Zespół dynamicznie się rozwija. Obecnie w skład zespołu wchodzi 7 Specjalistów o różnym seniority. Dział realizuje wszystkie formaty reklam w wyżej wymienionych platformach, korzystając z innowacyjnych rozwiązań. W obszarze PPC działamy na kilkunastu rynkach - przede wszystkim europejskich.
Zainteresowany/a? Zapoznaj się z dalszą częścią ogłoszenia i zobacz czy to właśnie Ciebie szukamy!
💼 Trochę o nas:
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ponad 45 specjalistów. Agencja posiada 6 zespołów specjalistycznych, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład działu Performance wchodzą: PPC, Social Ads, Social Organic, SEO, Analytics oraz Marketing Automation 🚀.
Oprócz tego mamy wewnętrzny dział Graphic Design, który realizuje grafiki w różnych formatach dla naszych klientów, ale także tworzy strony internetowe.
Za kontakt z klientem, koordynację projektów marketingowych oraz rozwój klienta odpowiada zespół Customer Success.
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners.
💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:
- rozwój usług dostępnych w portfolio (optymalizacja obecnych i wprowadzanie nowych),
- tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,
- praca na 1-2 dużych kontach, tak aby pozostać up-to-date z trendami i kampaniami,
- rozwój członków zespołu poprzez regularne spotkania, zarządzanie przepływem wiedzy w dziale,
- onboarding nowych pracowników do działu,
- współpraca z działami Customer Success, New Business, Analityki, Social Ads,
- optymalizacja procesów w dziale,
- przeprowadzanie rozmów ewaluacyjnych, weekly z zespołem, spotkań 1:1
- zarządzanie capacity w zespole, rozdzielanie projektów i zadań w zależności od dostępności i doświadczenia Specjalistów
- przeprowadzanie szkoleń dla zespołu i innych działów agencji,
- udział w spotkaniach w siedzibie Google z największymi klientami.
✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
- posiadasz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej,
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (przynajmniej 3-osobowym),
- masz minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads,
- masz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampani na komplementarnych platformach typu Allegro czy Microsoft,
- bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Analytics 4, Google Search Console, Google Tag Manager, Merchant Center,
- wykazujesz się analitycznym myśleniem, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
- jesteś kreatywny/a i wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz,
- umiesz zarządzać projektami, a na zadania i wyzwania patrzysz z szerokiej perspektywy,
- potrafisz pracować na celach (zarówno tych otrzymanych jak i tych stworzonych dla zespołu)
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.
🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:
- kontrakt B2B lub umowa o pracę,
- pracę hybrydową po okresie próbnym - 3 dni pracy z biura / 2 dni pracy z domu w tygodniu,
- współpracę z firmami będącymi liderami w swoich branżach,
- służbowego Macbooka,
- platformę benefitową, na której możesz wybrać świadczenia dopasowane do Ciebie,
- bardzo duże portfolio usług agencyjnych,
- atmosferę pełną otwartości i szacunku,
- pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałość o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
- procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
- zaufanie,
- indywidualny budżet szkoleniowy
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaaplikuj - jeśli spełniasz poniższe warunki - chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej online lub na żywo, powiemy więcej o nas i posłuchamy o Tobie. :)
👉Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie z HR Business Partnerką (30-40 minut).
- Drugim etapem będzie wysyłka zadania technicznego, które pozwoli zweryfikować nam wiedzę techniczną.
- Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, a zadanie zostanie wykonane prawidłowo, kolejnym etapem będzie spotkanie w biurze z Bogusiem - Performance Managerem, podczas którego dodatkowo zweryfikujemy wiedzę techniczną rozmawiając o zadaniu oraz przedstawimy Ci kilka case studies związanych z zarządzaniem zespołem. (60-90 minut)