PPC / Google Ads Team Leader
Nowa
Marketing

PPC / Google Ads Team Leader

10 500 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 500 - 14 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Get Noticed Agency

Get Noticed Agency

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w różnych działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!

Wymagane umiejętności

Leadership

skuteczna komunikacja

data analyst

marketing

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

👋 Cześć, dzień dobry!


Na ten moment nie poszukujemy aktywnie kandydatów na to stanowisko. Ze względu na potrzeby organizacji chętnie poszerzamy naszą bazę potencjalnych kandydatów, by móc skontaktować się z nimi w przyszłości.

Obecnie w skład zespołu wchodzi 6 Specjalistów o różnym seniority. Dział realizuje wszystkie formaty reklam w wyżej wymienionych platformach, korzystając z innowacyjnych rozwiązań. W obszarze PPC działamy na kilkunastu rynkach - przede wszystkim europejskich.

Zainteresowany/a? Zapoznaj się z dalszą częścią ogłoszenia i zobacz czy to właśnie Ciebie szukamy!



💼 Trochę o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to ponad 45 specjalistów. Agencja posiada 6 zespołów specjalistycznych, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład działu Performance wchodzą: PPC, Social Ads, Social Organic, SEO, Analytics oraz Marketing Automation 🚀.


Oprócz tego mamy wewnętrzny dział Graphic Design, który realizuje grafiki w różnych formatach dla naszych klientów, ale także tworzy strony internetowe.

Za kontakt z klientem, koordynację projektów marketingowych oraz rozwój klienta odpowiada zespół Project Management.


Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners.



💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:

  • rozwój usług dostępnych w portfolio (optymalizacja obecnych i wprowadzanie nowych),

  • tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,

  • praca na 1-2 dużych kontach, tak aby pozostać up-to-date z trendami i kampaniami,

  • rozwój członków zespołu poprzez regularne spotkania, zarządzanie przepływem wiedzy w dziale,

  • onboarding nowych pracowników do działu,

  • współpraca z działami Project Management, New Business, Analityki, Social Ads, SEO

  • optymalizacja procesów w dziale,

  • przeprowadzanie rozmów ewaluacyjnych, weekly z zespołem, spotkań 1:1

  • zarządzanie capacity w zespole, rozdzielanie projektów i zadań w zależności od dostępności i doświadczenia Specjalistów

  • przeprowadzanie szkoleń dla zespołu i innych działów agencji,

  • udział w spotkaniach w siedzibie Google z największymi klientami.




✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:


  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (przynajmniej 3-osobowym) lub zarządzaniu zespołem projektowym,

  • masz minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads,

  • masz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii na komplementarnych platformach typu Allegro czy Microsoft,

  • bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Analytics 4, Google Search Console, Google Tag Manager, Merchant Center,

  • wykazujesz się analitycznym myśleniem, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,

  • jesteś kreatywny/a i wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz,

  • posiadasz tzw. "miękkie" umiejętności, które pozwolą Ci koordynować pracę zespołu i rozwijać ich członków,

  • umiesz zarządzać projektami, a na zadania i wyzwania patrzysz z szerokiej perspektywy,

  • potrafisz pracować na celach (zarówno tych otrzymanych jak i tych stworzonych dla zespołu)

  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.

  • mile widziane: masz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej/domu mediowym.




🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:

  • pracy zdalnej, z odwiedzinami biura w Poznaniu na nasz koszt,lub pracy hybrydowej (2 dni z biura, 3 dni zdalnie)

  • budżetu szkoleniowego 1000zł po 3 msc.,

  • platformy kafeteryjnej MyBenefit zasilanej co miesiąc na 100pkt.,

  • rozpoczynamy pracę między godziną 7:00-9:00 (potrzebujesz zacząć wcześniej lub później-to dla nas nie problem!)

  • atmosfery pełnej otwartości i szacunku,

  • projektów z markami, które są liderami w swoich branżach,

  • pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,

  • dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,

  • współpracy z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,

  • procesów, które usuwają chaos organizacyjny,

  • zaufania,

  • Macbooka do pracy,

  • udziału w konferencjach i szkoleniach,

  • wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności i doświadczenia,

  • możliwości współpracy w ramach kontraktu B2B,



Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj - jeśli spełniasz poniższe warunki - chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej online lub na żywo, powiemy więcej o nas i posłuchamy o Tobie. :)


👉Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Na ten moment poszerzamy nasza bazę kandydatów. Jeśli chcesz dołączyć do naszego grona specjalistów zaaplikuj- jak tylko nadarzy się okazja skontaktujemy się z Tobą!

10 500 - 14 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B