Senior PPC Ads Specialist
Nowa
Marketing

Senior PPC Ads Specialist

Poznań
10 200 - 13 200 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 200 - 13 200 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
getnoticed

getnoticed

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w 9 działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!

Wymagane umiejętności

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

👋 Cześć, dzień dobry!


Jeśli jesteś ekspertem obszaru Google Ads, znasz środowisko agencyjne i potrafisz myśleć analitycznie - to stanowisko jest dla Ciebie!


Zaaplikuj do nas i dowiedz się jak możesz wspólnie z nami rozwijać agencję digital marketingu 360 obejmując stanowisko Senior PPC Ads Specialist!


🏢 Trochę o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce! Aktualnie nasz zespół to około 40 specjalistów. Agencja posiada 4 zespoły specjalistyczne, dzięki którym skutecznie i proaktywnie realizujemy projekty. W skład działu Performance wchodzą: PPC, Social Ads, SEO, Digital Analytics. Oprócz tego realizujemy projekty z zakresu Social Organic i Marketing Automation.


Dodatkowo mamy wewnętrzny dział Graphic Design, który realizuje grafiki w różnych formatach dla naszych klientów, ale także tworzy strony internetowe.

Za kontakt z klientem, koordynację projektów marketingowych oraz rozwój klienta odpowiada zespół Project Management.


Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional, Microsoft Advertising Partner oraz Allegro Ads Partners. 🏅



💼 Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:

  1. tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,
  2. analiza / audyt kont potencjalnych klientów,
  3. optymalizacja reklam, ciągłe poszukiwanie pomysłów i rozwiązań ulepszających kampanie,
  4. optymalizacja feedów produktowych,
  5. tworzenie estymacji oraz mediaplanów dla nowych klientów,
  6. uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Google,
  7. raportowanie wyników kampanii Twoich klientów oraz rekomendowanie dalszych działań
  8. współpraca z pozostałymi działami w firmie, w tym z działem Project Management,
  9. branie udziału w spotkaniach z klientami,
  10. śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja na kontach klientów.





✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:

  1. masz minimum 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads,
  2. zarządzałeś/aś budżetami reklamowymi opiewającymi na kilkaset tysięcy złotych miesięcznie,
  3. świetnie znasz narzędzia: Google Analytics 4, Google Ads Editor, Google Merchant Center, Google Workspace,
  4. masz doświadczenie w pracy agencyjnej oraz współpracy z firmami z obszaru e-commerce,
  5. myślisz analitycznie, co pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
  6. jesteś kreatywny/a i chętnie wychodzisz poza schematy,
  7. posiadasz wiedzę, dzięki której będziesz mógł/mogła całościowo analizować biznesy klientów,
  8. potrafisz obronić swoje hipotezy i decyzję, ale też jesteś otwarty/a na dyskusję i znajdowanie innych rozwiązań,
  9. masz doświadczenie w prowadzeniu: Allegro Ads, Microsoft Advertising, Display&Video 360.





🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:

  1. pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu) jeśli jesteś z Poznania i okolic,
  2. budżetu szkoleniowego 1000zł po 3 msc.,
  3. platformy kafeteryjnej MyBenefit zasilanej co miesiąc na 100pkt.,
  4. rozpoczynamy pracę między godziną 7:00-9:00 (potrzebujesz zacząć wcześniej lub później-to dla nas nie problem!)
  5. atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
  6. projektów z markami, które są liderami w swoich branżach,
  7. pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  8. dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  9. współpracy z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
  10. procesów, które usuwają chaos organizacyjny,
  11. zaufania,
  12. Macbooka do pracy,
  13. udziału w konferencjach i szkoleniach,
  14. wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności i doświadczenia,
  15. możliwości współpracy w ramach UoP lub B2B,


👉 Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  1. Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Marta lub Dominika z działu HR. (30-40 min.)
  2. Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Michałem Garczyńskim - CEO Get Noticed Agency.
  3. Na drugim spotkaniu lub pomiędzy etapami chcielibyśmy przekazać Ci zadanie techniczne do wykonania, aby zweryfikować Twoje umiejętności.


Zobacz, jak u nas jest!

📹 Get Noticed Agency - pozwól się zauważyć w Internecie!

🟦 Facebook

📷 Instagram

💼 LinkedIn

10 200 - 13 200 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B