Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Sprzedaż

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

multitasking

dobra organizacja pracy

odpowiedzialność

Microsoft Office

praca w grupie

Mile widziane

priorytetyzacja

analiza

Opis stanowiska

O nas


"GIANT POLSKA" sp. z o.o.


Giant to światowy lider na rynku wysokiej klasy rowerów i akcesoriów. Posiada ponad 12 000 partnerów detalicznych na całym świecie. Ma duże doświadczenie w branży rowerowej oraz dysponuje najbardziej aktualną wiedzą i ogromnym potencjałem technologicznym. W swojej branży jest jedną z najbardziej znanych marek światowych. Giant Polska istnieje od 1991 r. Wchodzi w skład Giant Group, która powstała w 1972 roku na Tajwanie i utożsamia nowoczesną technologię, staranne wykonanie oraz innowacyjny design.


Jesteśmy więc konstruktorami i innowatorami, ale równocześnie tworzymy globalną społeczność rowerzystów, pasjonatów sportu i propagatorów kolarstwa. Startujemy profesjonalnie w zawodach, pokonujemy kręte singletracki, jak i jeździmy rekreacyjnie w naszej najbliższej okolicy. To co nas łączy, to prawdziwa pasja.


Twój zakres obowiązków


  • Administracja sprzedaży: tworzenie i rozwój baz danych, kontrola nad umowami handlowymi, aktualizacja ustawień w systemach i aplikacjach firmy, nadzór nad portalem dilerskim, przygotowywanie informacji handlowych dla sieci etc
  • Analiza sprzedaży: tworzenie statystyk sprzedaży, przygotowywanie raportów sprzedażowych
  • Sprawna i terminowa, bieżąca obsługa sprzedaży do klientów B2B i B2C (w tym obsługa kasy fiskalnej) i dystrybucji do klientów
  • Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów korporacyjnych
  • Gospodarka magazynowa: kontrola stanów magazynowych, transfery, zarządzanie magazynami, zapewnienie właściwego poziomu stocku
  • Współpraca z partnerami logistycznym; obsługa logistyki zakupowej (kontrola dokumentów zakupowych, transportowych, odprawy celne itp.) obsługa reklamacji w procesie logistycznym
  • Przygotowywanie i realizacja zamówień zakupowych, ewidencja towarów w systemie dla biura i sklepu własnego


Nasze wymagania


  • Wykształcenie: min średnie


Doświadczenie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP

Wymagane umiejętności:

  • Znajomość MS Office, szczególnie Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Kompetencje miękkie:

  • Komunikatywność
  • Zdolności analityczne
  • Skupienie na szczegółach, skrupulatność;
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Cierpliwość
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, multitasking


To oferujemy


  • Pracę w zgranym zespole
  • Niekorporacyjną atmosferę
  • Rozwój kwalifikacji m.in poprzez udział w szkoleniach
  • Zniżki pracownicze na rowery oraz akcesoria
  • Liczne benefity m.in: ubezpieczenie NNW, ubezpieczenie zdrowotne Signal Iduna, kartę Multisport

Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Poznań
sprzedaż
e-commerce
konsultant
Nowa