Cześć, tu Giganci Programowania (Coding Giants)! 🧡
Naszą misją jest rozwijanie młodych talentów i pokazania im, że świat programowania i IT jest fascynujący i dla każdego! W duchu tej misji edukujemy onlinowo i stacjonarnie dzieci i młodzież z różnych języków programowania i nie tylko, wspierając budowanie kompetencji przyszłości, a to wszystko pod okiem wyjątkowych trenerów! 🙂Po kilku latach rozwoju na rynku polskim, postanowiliśmy podbić świat i tak możesz nas spotkać już m.in. w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i wielu innych krajach! A to wszystko za sprawą fantastycznego teamu, który każdego dnia szerzy Gigantową misję. 🧡
Aktualnie możesz stać się częścią naszego GIGA teamu i dołączyć do nas, jako Sales and Customer Service Trainer (Call Center), wspierając nasz rozwój.
🎯Szukamy Ciebie, jeśli:
- posiadasz udokumentowane doświadczenie w pracy trenera sprzedaży w strukturach sprzedażowych,
- znasz narzędzia do tworzenia prezentacji oraz narzędzia wspierające efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych,
- masz doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń, warsztatów, sesji coachingowych online i stacjonarnie,
- potrafisz monitorować i oceniać jakość konwersacji z klientami,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2, który pozwala Ci na swobodną komunikację w tym języku, a jeśli dodatkowo znasz włoski/hiszpański - super, z pewnością się przyda! 🙂
- jesteś ekspertem_tką w przekazywaniu wiedzy, pozytywnie nastawionym_ą do świata i ludzi
- cechujesz się odpowiedzialnością i wysokim poziomem inteligencji emocjonalnej
- jesteś proaktywny_a i wychodzisz z inicjatywą- zgodnie z naszymi wartościami 👍
🧩Mile widziane:
- posiadasz certyfikat ukończenia Szkoły Trenerów Biznesu (np. grupa SET), kursy Sandlera lub podobne studia kierunkowe (psychologia, pedagogika, trener szkoleń itp.),
- masz doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem specjalistów,
- potrafisz współtworzyć platformy szkoleniowe online,
- pracowałeś_aś wcześniej w startupie lub branży edukacyjnej.
🎉Na co dzień będziesz zajmować się:
- wdrażaniem nowo zatrudnionych pracowników w dziale,
- prowadzeniem szkoleń sprzedażowych, produktowo-narzędziowych, kompetencji miękkich oraz monitorowaniem rozwoju umiejętności,
- definiowaniem potrzeb szkoleniowych i rozwojowych pracowników Call Center,
- opracowywaniem harmonogramu szkoleń, programów szkoleniowych i materiałów szkoleniowych,
- monitorowaniem i oceną jakości konwersacji z klientami,
- utrzymywaniem wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej oraz opiekowaniem się bazą wiedzy
- prowadzeniem grupowych oraz indywidualnych sesji coachingowych,
- wspieraniem Team Leaderów w rozwoju kompetencji i umiejętności ich zespołów,
- współpracą z Trenerami prowadzącymi zajęcia programowania dla dzieci i młodzieży w celu podnoszenia jakości oferowanych kursów,
- współudziałem w tworzeniu Strategii Rozwoju Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz oferty produktowej firmy na rynku w Polsce i za granicą ✈️
Otrzymasz od nas:
📑pełną swobodę w wyborze rodzaju umowy,
🏘️pracę w trybie hybrydowym lub zdalnym- z możliwymi wizytami w biurze :)
⏱️elastyczne godziny startu pracy, dostosowane do specyfiki pracy trenera.
🗺️dogodną lokalizację biura (ul. Słomińskiego 15) z bardzo dużą ilością komunikacyjnych połączeń i możliwości dojazdu, które jest sercem naszej organizacji,
💻służbowy sprzęt, aby wykonywać swoją pracę przyjemnie i efektywnie,
🤸dofinansowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej LuxMed,
🚀możliwości rozwoju na rynkach zagranicznych, wprowadzania swoich inicjatyw i poczucia sprawczości w ramach naszej kultury,
💡wsparcie merytoryczne przełożonego, posiadającego doświadczenie trenerskie
🎈licznych okazji do integracji, celebracji, śmiechu i kolekcjonowania dobrych wspomnień,
🎉masę radości z pomagania młodym ludziom w pozyskiwaniu kompetencji przyszłości!
To, co czujesz, że to Ciebie szukamy? 🔍 Daj się poznać i aplikuj tutaj! 🧡