Customer Success Specialist
al. Wojciecha Korfantego 138A, Katowice +4 Lokalizacje
GlobKurier
Naszą misją jest wspieranie swobodnego przepływu towarów, ułatwiając firmom szybkie i bezproblemowe dostawy w Europie i na świecie. Dzięki technologii i szerokiej sieci przewoźników eliminujemy bariery, które ograniczają handel i logistykę – bo wierzymy, że dostęp do rynków powinien być łatwy, szybki i bezpieczny dla każdego.
Już od ponad dekady jesteśmy profesjonalnym operatorem logistycznym. Każdego dnia tysiące ładunków są odbierane i dostarczane z naszym udziałem. Nie tylko na terenie Polski, ale i w ponad 190 krajach. Automatyzujemy procesy w sektorze TSL oraz branży KEP. Skupiamy w 1 miejscu ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, DPD, Fedex, Raben, Hellmann i wielu innych. Posiadamy integracje z 15 platformami sprzedażowymi.
Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu FT1000 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times. W Polsce zajęliśmy 1 miejsce w sektorze Transport i Logistyka. Jesteśmy laureatami prestiżowej Gazeli Biznesu, Posiadamy także wyróżnienie w postaci Diamentu Miesięcznika Forbes. Udowadnia to jak wiele osób nam zaufało. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jako specjaliści w dziedzinie logistyki krajowej i międzynarodowej.
Wycen swoją przesyłkę na globkurier.pl a będziesz mógł wybrać najlepszą opcję transportu spośród wielu różnych przewoźników. Codziennie jesteśmy gotowi wspierać merytorycznie i techniczne, zarówno klientów indywidualnych jak również biznesowych.
Aktualnie poszukujemy: Customer Success Specialist
Zakres obowiązków:
Bieżąca i kompleksowa obsługa klienta – telefoniczna, mailowa, chat (w tym rozwiązywanie problemów)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz korzystania z usług i narzędzi Globkurier
Obsługa zleceń dotyczących przesyłek drogowych i lotniczych oraz ich sprawna realizacja
Identyfikacja nowych możliwości rozwoju biznesu w ramach obsługi klienta
Współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami naszej firmy
Realizacja wyznaczonych KPI zespołowych i indywidualnych
Nasze wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży TSL, PEK)
Biegła znajomość języka polskiego (C2)
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację mailową i telefoniczną (B2)
Znajomość obsługi komputera i umiejętność łatwego poruszania się między różnymi systemami
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Pozytywna i proaktywna postawa „Can do” & „Case resolution”
Umiejętność pracy pod presją czasu i wyznaczanie priorytetów
Wysoka kultura w komunikacji i obsłudze klienta
Chęć pracy w dynamicznym środowisku nastawionym na automatyzacje i rozwiązania technologiczne
To oferujemy:
Elastyczne godziny pracy
Hybrydowy model pracy (2-3 dni w biurze/tydzień)
Opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe dla pracownika – finansowane przez pracodawcę (wybrany pakiet)
Możliwość rozwoju poprzez udział w ciekawych projektach i szkoleniach firmowych
Dofinansowanie do karty Multisport
Płatny program rekomendacji pracowników
Brak dress code’u
Możliwość udziału w akcjach CSR