Customer Success Specialist

Customer Success Specialist

Inne

al. Wojciecha Korfantego 138A, Katowice +4 Lokalizacje

GlobKurier

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język polski
obsługa klienta
język angielski

Mile widziane

logistyka

Opis stanowiska

Naszą misją jest wspieranie swobodnego przepływu towarów, ułatwiając firmom szybkie i bezproblemowe dostawy w Europie i na świecie.​ Dzięki technologii i szerokiej sieci przewoźników eliminujemy bariery, które ograniczają handel i logistykę – bo wierzymy, że dostęp do rynków powinien być łatwy, szybki i bezpieczny dla każdego.


Już od ponad dekady jesteśmy profesjonalnym operatorem logistycznym. Każdego dnia tysiące ładunków są odbierane i dostarczane z naszym udziałem. Nie tylko na terenie Polski, ale i w ponad 190 krajach. Automatyzujemy procesy w sektorze TSL oraz branży KEP. Skupiamy w 1 miejscu ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, DPD, Fedex, Raben, Hellmann i wielu innych. Posiadamy integracje z 15 platformami sprzedażowymi.


Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu FT1000 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times. W Polsce zajęliśmy 1 miejsce w sektorze Transport i Logistyka. Jesteśmy laureatami prestiżowej Gazeli Biznesu, Posiadamy także wyróżnienie w postaci Diamentu Miesięcznika Forbes. Udowadnia to jak wiele osób nam zaufało. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jako specjaliści w dziedzinie logistyki krajowej i międzynarodowej.


Wycen swoją przesyłkę na globkurier.pl a będziesz mógł wybrać najlepszą opcję transportu spośród wielu różnych przewoźników. Codziennie jesteśmy gotowi wspierać merytorycznie i techniczne, zarówno klientów indywidualnych jak również biznesowych.


Aktualnie poszukujemy: Customer Success Specialist


Zakres obowiązków:

  • Bieżąca i kompleksowa obsługa klienta – telefoniczna, mailowa, chat (w tym rozwiązywanie problemów)

  • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz korzystania z usług i narzędzi Globkurier

  • Obsługa zleceń dotyczących przesyłek drogowych i lotniczych oraz ich sprawna realizacja

  • Identyfikacja nowych możliwości rozwoju biznesu w ramach obsługi klienta

  • Współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami naszej firmy

  • Realizacja wyznaczonych KPI zespołowych i indywidualnych

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży TSL, PEK)

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2)

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację mailową i telefoniczną (B2)

  • Znajomość obsługi komputera i umiejętność łatwego poruszania się między różnymi systemami

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

  • Pozytywna i proaktywna postawa „Can do” & „Case resolution”

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wyznaczanie priorytetów

  • Wysoka kultura w komunikacji i obsłudze klienta

  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku nastawionym na automatyzacje i rozwiązania technologiczne

 

To oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy

  • Hybrydowy model pracy (2-3 dni w biurze/tydzień)

  • Opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe dla pracownika – finansowane przez pracodawcę (wybrany pakiet)

  • Możliwość rozwoju poprzez udział w ciekawych projektach i szkoleniach firmowych

  • Dofinansowanie do karty Multisport

  • Płatny program rekomendacji pracowników

  • Brak dress code’u

  • Możliwość udziału w akcjach CSR

Oferta dodana: 02.09.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca