Naszą misją jest wspieranie swobodnego przepływu towarów, ułatwiając firmom szybkie i bezproblemowe dostawy w Europie i na świecie. Dzięki technologii i szerokiej sieci przewoźników eliminujemy bariery, które ograniczają handel i logistykę – bo wierzymy, że dostęp do rynków powinien być łatwy, szybki i bezpieczny dla każdego.
Już od ponad dekady jesteśmy profesjonalnym operatorem logistycznym. Każdego dnia tysiące ładunków są odbierane i dostarczane z naszym udziałem. Nie tylko na terenie Polski, ale i w ponad 190 krajach. Automatyzujemy procesy w sektorze TSL oraz branży KEP. Skupiamy w 1 miejscu ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, DPD, Fedex, Raben, Hellmann i wielu innych. Posiadamy integracje z 15 platformami sprzedażowymi.
Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu FT1000 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times. W Polsce zajęliśmy 1 miejsce w sektorze Transport i Logistyka. Jesteśmy laureatami prestiżowej Gazeli Biznesu, Posiadamy także wyróżnienie w postaci Diamentu Miesięcznika Forbes. Udowadnia to jak wiele osób nam zaufało. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jako specjaliści w dziedzinie logistyki krajowej i międzynarodowej.
Wycen swoją przesyłkę na globkurier.pl a będziesz mógł wybrać najlepszą opcję transportu spośród wielu różnych przewoźników. Codziennie jesteśmy gotowi wspierać merytorycznie i techniczne, zarówno klientów indywidualnych jak również biznesowych.
Aktualnie poszukujemy: E-commerce Sales Specialist
Obowiązki na tym stanowisku:
Realizowanie strategii sprzedaży poprzez współpracę z kluczowymi Klientami.
Udzielanie Klientom informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę.
Zajmowanie się bieżącą obsługą klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy.
Prowadzenie korespondencji z przewoźnikami oraz innymi działami firmy.
Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów.
Współpraca z klientami firmy w zakresie przyjmowania zleceń.
Obsługa klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację zleceń dotyczących przesyłek drogowych, lotniczych i innych.
Pozysk klientów biznesowych.
Realizowanie wyznaczonych celów, KPI, w tym:
Realizacja celów przychodowych przy zdefiniowanej marży
Przychód od nowego klienta
Ilość działań sprzedażowych
Łączna ilość aktywnych firm
NPS
Ilość przesyłek międzynarodowych oraz krajowych
Wykonywanie zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Udział w projektach usprawniających istniejące procesy.
Zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw.
Dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów.
Dbałość o pozytywny wizerunek firmy poprzez dbanie o estetykę biura i nienaganny wygląd własny, wysoką kulturę przeprowadzanych rozmów oraz profesjonalizm i rzetelność udzielanych informacji.
Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach organizowanych przez Firmę.
Dochowanie tajemnicy służbowej.
Wymagania:
Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku z podobnym zakresem odpowiedzialności, zdobyte w organizacjach z branży retail/ e-commerce
Znajomość technik skutecznej sprzedaży - umiejętność prowadzenia negocjacji, prezetacji oferty, zamykania sprzedaży, budowania długotrwałych relacji z klientami
Sprawne zarządzanie swoim lejkiem leadowym, umiejętność trafnego doboru bazy potencjalnych klientów
Doświadczenie w pracy z CRM (np. ZOHO)
Umiejętność pracy z danymi i tworzenia raportów sprzedażowych
Umiejętność analizowania rynku oraz konkurencji w celu dostosowywania strategii sprzedażowej
Umiejętność organizowania swojej pracy, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem
Zorientowanie na cele
Znajomość narzędzi takich jak Excel, Google Sheets, czy inne systemy analityczne
Dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
Oferujemy:
System premiowy od zrealizowanych KPI.
Możliwość realizacji innowacyjnych pomysłów.
Prywatna opieka zdrowotna/medyczna.
Karta Multisport/OK system.
Program Poleceń Pracowniczych.
Rekomendowane oferty