Naszą misją jest wspieranie swobodnego przepływu towarów, ułatwiając firmom szybkie i bezproblemowe dostawy w Europie i na świecie. Dzięki technologii i szerokiej sieci przewoźników eliminujemy bariery, które ograniczają handel i logistykę – bo wierzymy, że dostęp do rynków powinien być łatwy, szybki i bezpieczny dla każdego.
Już od ponad dekady jesteśmy profesjonalnym operatorem logistycznym. Każdego dnia tysiące ładunków są odbierane i dostarczane z naszym udziałem. Nie tylko na terenie Polski, ale i w ponad 190 krajach. Automatyzujemy procesy w sektorze TSL oraz branży KEP. Skupiamy w 1 miejscu ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, DPD, Fedex, Raben, Hellmann i wielu innych. Posiadamy integracje z 15 platformami sprzedażowymi.
Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu FT1000 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times. W Polsce zajęliśmy 1 miejsce w sektorze Transport i Logistyka. Jesteśmy laureatami prestiżowej Gazeli Biznesu, Posiadamy także wyróżnienie w postaci Diamentu Miesięcznika Forbes. Udowadnia to jak wiele osób nam zaufało. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jako specjaliści w dziedzinie logistyki krajowej i międzynarodowej.
Wycen swoją przesyłkę na globkurier.pl a będziesz mógł wybrać najlepszą opcję transportu spośród wielu różnych przewoźników. Codziennie jesteśmy gotowi wspierać merytorycznie i techniczne, zarówno klientów indywidualnych jak również biznesowych.
Aktualnie poszukujemy: E-commerce Sales Specialist
Obowiązki na tym stanowisku:
Realizacja strategii rozwoju sprzedaży w obszarze e-commerce i retail.
Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych, w szczególności wysoko wolumenowych, wymagających dedykowanych rozwiązań logistycznych.
Współpraca z działem operacji, IT i marketingu w zakresie rozwoju oferty oraz wdrażania nowych rozwiązań produktowych.
Monitoring rynku i konkurencji oraz rekomendowanie działań strategicznych wspierających rozwój biznesu.
Rozwijanie relacji z kluczowymi klientami oraz udział w negocjacjach kontraktów.
Udział w projektach usprawniających procesy sprzedażowe i operacyjne.
Reprezentowanie firmy w projektach i wydarzeniach branżowych związanych z e-commerce i logistyką.
Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży retail/e-commerce/TSL, w tym w pracy z klientami wysoko wolumenowymi.
Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu lub udziale w projektach integracyjnych (API, ERP, marketplace, platformy e-commerce).
Rozbudowane kontakty branżowe i umiejętność ich biznesowego wykorzystania.
Bardzo dobra znajomość rynku e-commerce oraz trendów w digitalizacji procesów sprzedażowych i logistycznych.
Znajomość technik skutecznej sprzedaży: negocjacje, prezentacja oferty, finalizacja kontraktów.
Doświadczenie w pracy z CRM (np. Zoho) oraz zarządzaniu pipeline’em sprzedażowym.
Umiejętność analizy danych, tworzenia raportów i formułowania rekomendacji biznesowych.
Doskonała organizacja pracy, samodzielność i zdolność do pracy projektowej.
Silna orientacja na wyniki, odporność na presję i konsekwencja w realizacji celów.
Znajomość narzędzi analitycznych (Excel, Google Sheets, BI).
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Oferujemy:
Hybrydowy model pracy (2/3).
Atrakcyjny system premiowy uzależniony od realizacji celów i KPI.
Realny wpływ na rozwój strategii sprzedaży e-commerce w skali międzynarodowej.
Możliwość wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych i procesowych.
Prywatna opieka medyczna.
Karta Multisport/OK System.
Program Poleceń Pracowniczych.
Rekomendowane oferty