Specjalista ds. obsługi Klienta

Inne

Specjalista ds. obsługi Klienta

Inne

al. Wojciecha Korfantego 138A, Katowice +4 Lokalizacje

GlobKurier

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język polski
obsługa klienta
język angielski

Mile widziane

logistyka

Opis stanowiska

Naszą misją jest wspieranie swobodnego przepływu towarów, ułatwiając firmom szybkie i bezproblemowe dostawy w Europie i na świecie.​ Dzięki technologii i szerokiej sieci przewoźników eliminujemy bariery, które ograniczają handel i logistykę – bo wierzymy, że dostęp do rynków powinien być łatwy, szybki i bezpieczny dla każdego.


Już od ponad dekady jesteśmy profesjonalnym operatorem logistycznym. Każdego dnia tysiące ładunków są odbierane i dostarczane z naszym udziałem. Nie tylko na terenie Polski, ale i w ponad 190 krajach. Automatyzujemy procesy w sektorze TSL oraz branży KEP. Skupiamy w 1 miejscu ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, DPD, Fedex, Raben, Hellmann i wielu innych. Posiadamy integracje z 15 platformami sprzedażowymi.


Zostaliśmy wyróżnieni w rankingu FT1000 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times. W Polsce zajęliśmy 1 miejsce w sektorze Transport i Logistyka. Jesteśmy laureatami prestiżowej Gazeli Biznesu, Posiadamy także wyróżnienie w postaci Diamentu Miesięcznika Forbes. Udowadnia to jak wiele osób nam zaufało. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jako specjaliści w dziedzinie logistyki krajowej i międzynarodowej.


Wycen swoją przesyłkę na globkurier.pl a będziesz mógł wybrać najlepszą opcję transportu spośród wielu różnych przewoźników. Codziennie jesteśmy gotowi wspierać merytorycznie i techniczne, zarówno klientów indywidualnych jak również biznesowych.


Aktualnie poszukujemy: Specialisty ds. Obsługi Klienta


Zakres obowiązków:

  • Bieżąca i kompleksowa obsługa klienta – telefoniczna, mailowa, chat (w tym rozwiązywanie problemów)

  • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz korzystania z usług i narzędzi Globkurier

  • Obsługa zleceń dotyczących przesyłek drogowych i lotniczych oraz ich sprawna realizacja

  • Identyfikacja nowych możliwości rozwoju biznesu w ramach obsługi klienta

  • Współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami naszej firmy

  • Realizacja wyznaczonych KPI zespołowych i indywidualnych

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży TSL, PEK)

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2)

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację mailową i telefoniczną (B2)

  • Znajomość obsługi komputera i umiejętność łatwego poruszania się między różnymi systemami

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

  • Pozytywna i proaktywna postawa „Can do” & „Case resolution”

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wyznaczanie priorytetów

  • Wysoka kultura w komunikacji i obsłudze klienta

  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku nastawionym na automatyzacje i rozwiązania technologiczne

 

To oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy

  • Hybrydowy model pracy (2-3 dni w biurze/tydzień)

  • Opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe dla pracownika – finansowane przez pracodawcę (wybrany pakiet)

  • Możliwość rozwoju poprzez udział w ciekawych projektach i szkoleniach firmowych

  • Dofinansowanie do karty Multisport

  • Płatny program rekomendacji pracowników

  • Brak dress code’u

  • Możliwość udziału w akcjach CSR

Oferta dodana: 22.09.2025

Poznaj pracodawcę

GlobKurier

GlobKurier to dynamicznie rozwijająca się firma, która specjalizuje się w świadczeniu usług transportu i logistyki na najwyższym poziomie. Naszym celem jest dostarczanie kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań, które w pełni odpowiadają na potrzeby klientów poszukujących szybkiego, niezawodnego oraz bezpiecznego przewozu różnorodnych towarów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz wykwalifikowanemu zespołowi, GlobKurier gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie realizacji usługi – od przyjęcia zlecenia, poprzez organizację transportu, aż po terminową dostawę pod wskazany adres. Stawiamy na elastyczność oraz indywidualne podejście do każdego klienta, co pozwala nam skutecznie sprostać nawet najbardziej wymagającym zamówieniom. Jako firma logistyczna o ugruntowanej pozycji na rynku, dbamy również o nowoczesne technologie oraz optymalizację procesów, które mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia maksymalnej efektywności naszych usług. GlobKurier to partner, któremu możesz zaufać, jeśli zależy Ci na profesjonalizmie, bezpieczeństwie i terminowości w transporcie Twoich towarów.

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. obsługi Klienta

al. Wojciecha Korfantego 138A, Katowice

GlobKurier

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GlobKurier z siedzibą w Katowicach, ul. Bogucicka 7 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ż... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca