🎲 Marketing Visual Designer
🕐 Full-time
🏙 Poznań, praca stacjonarna
🚀 Go On Board | Adventure-driven Studio
Jesteśmy zespołem zapalonych planszówkowiczów, który w swojej historii stworzył takie tytuły jak Wiedźmin: Stary Świat, Wiedźmin: Ścieżka Przeznaczenia czy już wkrótce Cyberpunk 2077 The Board Game. Tworzymy gry planszowe wciągające graczy w immersyjne doświadczenie przeżywanych przygód. Naszymi znakami rozpoznawczymi są epickie ilustracje i dbałość o jakość wykonania naszych gier.
W Go On Board wierzymy, że każda gra to przygoda, która wzbogaca graczy o nowe doświadczenia i emocje. Szukamy kogoś, kto podziela naszą pasję do gier planszowych i chce razem z nami tworzyć wyjątkowe tytuły.
🔍 Poszukujemy samodzielnego Visual Designera, z doświadczeniem w tworzeniu projektów na potrzeby digitalowych kampanii marketingowych - osoby, która zadba o najwyższą jakość komunikacji wizualnej, tworząc z nami kampanie takie jak ta: https://tiny.pl/cbvc1 lub ta: https://tinyurl.com/n7yrb48k
Wśród Twoich przyszłych zadań znajdą się między innymi:
- tworzenie komunikacji wizualnej na potrzeby kampanii crowdfundingowych gier planszowych,
- wsparcie w tworzeniu planów i zawartości aktualizacji dla kampanii crowdfundingowych, z uwzględnieniem strategii marketingowych,
- tworzenie grafik i materiałów na nasze media społecznościowe, które będą nie tylko estetyczne, ale również efektywne w przyciąganiu uwagi i zachęcaniu użytkowników do interakcji,
- wsparcie w przygotowywaniu materiałów graficznych dla partnerów, z uwzględnieniem optymalizacji przekazu marketingowego.
Poszukujemy osoby, która:
-
jest z Poznania lub rozważa relokację,
- ma co najmniej 5+ lat doświadczenia w tworzeniu projektów na potrzeby digitalowych kampanii marketingowych - najlepiej w agencji marketingowej,
- rozumie, jak tworzyć grafikę i materiały wizualne ukierunkowane na realizację konkretnych celów marketingowych (np. optymalizacja konwersji, CTA, zwiększenie zaangażowania klientów),
- potrafi efektywnie przełożyć strategię marketingową na projekt graficzny, tworząc wizualną komunikację, która wspiera cele kampanii crowdfundingowej,
- potrafi samodzielnie stworzyć brandbook oraz projektować grafiki zgodne z brandbookiem i key visualami - plus dla Ciebie, jeśli potrafisz odnaleźć się w określonym już stylu czy uniwersum,
- zna zasady psychologii użytkownika, aby projektować grafiki wpływające na emocje i decyzje konsumentów zgodnie z założeniami marketingowymi,
- potrafi dostosować projekty do specyfiki różnych platform społecznościowych - idealnie jeśli wiesz, jak działają algorytmy na platformach typu Facebook, Instagram, LinkedIn, itp.,
- jest biegła w obsłudze pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign),
-
posługuje się płynnie językiem polskim i angielskim.
Odnajdziesz się w tej roli, jeśli:
-
masz pasję do gier planszowych i wiesz, które kampanie crowdfundingowe są teraz na topie 🎲
- potrafisz samodzielnie działać, podejmować decyzje i szybko reagować na potrzeby projektowe,
- masz otwartość na feedback, potrafisz szybko wprowadzać konieczne zmiany i dostosować grafiki pod wymagania kampanii,
- aktywnie śledzisz trendy w designie i marketingu oraz potrafisz zaimplementować je w swoich projektach,
- dobrze planujesz pracę, zarządzasz czasem oraz zadaniami, aby dostarczać projekty na czas.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub współpracę B2B - Ty wybierasz.
- Premie projektowe.
- Komfortowe biuro w centrum Poznania.
- Zespołowe spotkania i celebracje.
- Budżet edukacyjny.
- Stabilność finansową dużego wydawcy, przy zachowaniu vibe'u start-up’u.
- Pozytywną atmosferę w zespole pasjonatów.
- Nielimitowany dostęp do planszówek w biurze 🎲
Zaaplikuj!
Zapoznamy się z Twoim CV i skontaktujemy się z Tobą mailowo.
- Początek tej przygody to krótka rozmowa telefoniczna z Magdą (HR Specialist), która zada Ci kilka pytań nt. Twojego doświadczenia i opowie więcej o tej roli w Go On Board.
- W drugim kroku będziesz mieć okazję wykazać się w zadaniu praktycznym, które pozwoli nam lepiej poznać Twoje podejście i umiejętności.
- Na koniec zaprosimy Cię do udziału w rozmowie rekrutacyjnej, które poprowadzi Krzysztof, Head zespołu Marketingu w Go On Board. Podczas spotkania pogłębimy pytania o Twoje doświadczenie, omówimy szerzej tę rolę oraz możliwe warunki współpracy.
I to już!