aktywne pozyskiwanie nowych partnerów, obsługa i utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami
efektywna sprzedaż i opieka posprzedażowa rozwiązań z zakresu branży eventowej w ramach produktów i usług spółki
identyfikacja oczekiwań i potrzeb partnerów, ofertowanie, negocjowanie, finalizowanie procesu sprzedaży, onboarding, wsparcie posprzedażowe
zbieranie informacji o działaniach konkurencji – monitorowanie branży, konkurencji, partnerów
ścisła współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania
znajomość branży biletowej lub branży eventów muzycznych, sportowych, kulturalnych lub obiektów rekreacji/rozrywki
doświadczenie w pozyskiwaniu, obsłudze i wsparciu klientów B2B – obsługa wpadających lead’ów, ale też aktywne pozyskiwanie i opieka nad klientami
doświadczenie we współpracy z organizatorami wydarzeń oraz/lub miejscami oferującymi różne atrakcje
znajomość i umiejętność wykorzystywania technik sprzedaży oraz dbałość o standard obsługi wdrożeń i opieki nad klientami B2B
nastawienie na realizację wyznaczonych zadań i konsekwencja w dążeniu do celu
umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów
samodzielność i inicjatywa w działaniu
doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne
To oferujemy
możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
atrakcyjne warunki wynagrodzenia wraz z systemem premiowym
odpowiednie dla stanowiska narzędzia pracy
pakiet medyczny oraz dofinansowanie do karty Multisport dla Ciebie i Twojej rodziny
zniżki na produkty grupy Empik (po okresie próbnym)
swobodę działania i przyjazne środowisko pracy
nieformalny dress code z wygodnym biurem w centrum Warszawy
O nas
⭐ Going. od 8 lat wyznacza nowe standardy obsługi, promocji i sprzedaży biletów na wydarzenia w największych ośrodkach miejskich. Za pomocą unikalnej aplikacji oferuje uczestnikom i organizatorom wspólną płaszczyznę, na której mogą odkrywać, układać i promować wydarzenia. Serwis Going. jest przewodnikiem miejskim, który redakcyjnie jest uzupełniany przez portal lifestylowy Going.MORE. Od 5 lat Going. jest częścią Grupy Empik i wchodzi w skład największej sieci dystrybucji biletów na wydarzenia w Polsce 🌎
W naszym zespole pracują doświadczeni ludzie pełni pasji i entuzjazmu, specjalizujący się w rozmaitych dziedzinach dotyczących obsługi wydarzeń. Nieustannie się rozwijamy, dostarczając na rynek innowacyjnych produktów i rozwiązań. Podchodzimy z troską nie tylko do klientów, ale również do naszego zespołu. Dzięki silnej marce Grupy Empik zapewniamy stabilność, rozwój, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość wpływu na otoczenie rynkowe.
🕵️♀️ Jak wygląda rekrutacja?
💌 wysyłasz zgłoszenie, a my odzywamy się do Ciebie
📄 zapraszamy Cię do udziału w bardzo krótkim zadaniu testowym
💻📞zapraszamy Cię na rozmowę (możliwość zdalnie) z managerem działu Business Development
✅wysyłamy Ci ofertę, Ty ją przyjmujesz i witamy na pokładzie ;)
Nie spełniasz wszystkich wymagań? Nie przejmuj się, jesteśmy otwarci na ciekawe osoby, które dobrze się czują w działce pozyskiwania i obsługi klientów B2B. Napisz nam (poza CV), dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu i razem z nami zmieniać oblicze rynku eventowego w Polsce 😎