⭐ Going. od 8 lat wyznacza nowe standardy obsługi, promocji i sprzedaży biletów na wydarzenia w największych ośrodkach miejskich. Za pomocą unikalnej aplikacji oferuje uczestnikom i organizatorom wspólną płaszczyznę, na której mogą odkrywać, układać i promować wydarzenia. Serwis Going. jest przewodnikiem miejskim, który redakcyjnie jest uzupełniany przez portal lifestylowy Going.MORE.
Od 5 lat Going. jest częścią Grupy Empik i wchodzi w skład największej sieci dystrybucji biletów na wydarzenia w Polsce 🌎
W naszym zespole pracują doświadczeni ludzie pełni pasji i entuzjazmu, specjalizujący się w rozmaitych dziedzinach dotyczących obsługi wydarzeń. Nieustannie się rozwijamy, dostarczając na rynek innowacyjnych produktów i rozwiązań. Podchodzimy z troską nie tylko do klientów, ale również do naszego zespołu. Dzięki silnej marce Grupy Empik zapewniamy stabilność, rozwój, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość wpływu na otoczenie rynkowe.
Twój zakres obowiązków
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, e-mail i czat
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów
Zapewnianie wsparcia w korzystaniu z produktów i usług
Współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów klientów
Monitorowanie poziomu zadowolenia klientów
Aktywny udział we wszystkich przedsięwzięciach działu
Nasze wymagania
Status studenta
Doskonałe umiejętności w komunikacji mówionej i pisemnej
Empatia i umiejętność rozwiązywania problemów
Odporność na stres, opanowanie, spokój, zdolność radzenia sobie z konfliktowymi osobami
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym
Dbałość o szczegóły
Gotowość do pracy zmianowej, przede wszystkim na II zmianie w godz. 15-20 lub 16-21 (zazwyczaj 3 dni pracy w okresie od poniedziałku do piątku i przynajmniej dwa razy w miesiącu praca w sobotę)
Umiejętność pracy z telefonem i systemami komputerowymi, w tym programem Excel
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
To oferujemy
Umowę zlecenia z rozliczeniem godzinowym (ok. 75 godzin pracy w miesiącu)
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
Prywatną opiekę medyczną
Benefity pozapłacowe (karta Multisport, karta zniżkowa Empik)
Nieformalny dress code z wygodnym biurem w centrum Warszawy