Oferty
Junior Customer Service Specialist
Obsługa klienta

Junior Customer Service Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

komunikatywność

odpowiedzialność

Opis stanowiska

O nas

  • ⭐ Going. od 8 lat wyznacza nowe standardy obsługi, promocji i sprzedaży biletów na wydarzenia w największych ośrodkach miejskich. Za pomocą unikalnej aplikacji oferuje uczestnikom i organizatorom wspólną płaszczyznę, na której mogą odkrywać, układać i promować wydarzenia. Serwis Going. jest przewodnikiem miejskim, który redakcyjnie jest uzupełniany przez portal lifestylowy Going.MORE.
  • Od 5 lat Going. jest częścią Grupy Empik i wchodzi w skład największej sieci dystrybucji biletów na wydarzenia w Polsce 🌎
  • W naszym zespole pracują doświadczeni ludzie pełni pasji i entuzjazmu, specjalizujący się w rozmaitych dziedzinach dotyczących obsługi wydarzeń. Nieustannie się rozwijamy, dostarczając na rynek innowacyjnych produktów i rozwiązań. Podchodzimy z troską nie tylko do klientów, ale również do naszego zespołu. Dzięki silnej marce Grupy Empik zapewniamy stabilność, rozwój, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość wpływu na otoczenie rynkowe.



Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, e-mail i czat
  • Rozwiązywanie problemów technicznych klientów
  • Zapewnianie wsparcia w korzystaniu z produktów i usług
  • Wykonywanie zwrotów płatności, wystawianie faktur, wystawianie voucherów
  • Współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów klientów
  • Monitorowanie poziomu zadowolenia klientów
  • Aktywny udział we wszystkich przedsięwzięciach działu


Nasze wymagania

  • Status studenta
  • Doskonałe umiejętności w komunikacji mówionej i pisemnej
  • Empatia i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres, opanowanie, spokój, zdolność radzenia sobie z konfliktowymi osobami
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym
  • Dbałość o szczegóły
  • Gotowość do pracy zmianowej, przede wszystkim na II zmianie w godz. 15-20 lub 16-21 (zazwyczaj 3 dni pracy w okresie od poniedziałku do piątku i przynajmniej dwa razy w miesiącu praca w sobotę)
  • Umiejętność pracy z telefonem i systemami komputerowymi, w tym programem Excel
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta


To oferujemy

  • Umowę zlecenia z rozliczeniem godzinowym (ok. 75 godzin pracy w miesiącu)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Benefity pozapłacowe (karta Multisport, karta zniżkowa Empik)
  • Nieformalny dress code z wygodnym biurem w centrum Warszawy
  • Odpowiednie dla stanowiska narzędzia pracy
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Pracownik biurowy

Nowa
6 500 - 8 500 PLN
Drogbet Sp. z o.o. Sp. K.
Suchy Las
administracja
Faktury
Nowa

Pracownik sklepu internetowego

Nowa
5 000 - 5 500 PLN
DOTCOM SP. Z O.O.
Kalisz
dobra organizacja pracy
Skrupulatność i dokładność
praca w zespole
Nowa

Customer Service Agent with German

Nowa
8 800 - 9 900 PLN
Capita
Kraków
German
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta (Mid)

Nowa
Droplabs sp. z o.o.
Kraków
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
sumienność
Nowa

Customer Care Advisor with German

Nowa
10 000 - 12 000 PLN
Cyclad
Warszawa
customer service
support
Nowa