Dla naszego Klienta, firmy z branży Retail/E-commerce, szukamy obecnie kandydata na stanowisko:
Remarketing Specialist
Opis stanowiska:
- zarządzanie i nakreślanie wizji rozwoju projektów i procesów tworzenia kampanii remarketingowych,
- tworzenie strategii marketplace w ramach swoich odpowiedzialności,
- kreowanie i realizowanie roadmap działań,
- analizowanie raportów związanych z remarketingiem oraz działaniem strony internetowej,
- współtworzenie międzynarodowych rozwiązań wraz z odpowiednikami w innych krajach.
Wymagania:
- minimum 2-3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z remarketingiem,
- doświadczenie w pracy z budżetami,
- doświadczenie w budowaniu strategii remarketingowych,
- doświadczenie w niestandardowych rozwiązaniach w remarketingu,
- analityczne spojrzenie na działania biznesowe i funkcjonowanie firmy,
- umiejętność strategicznego myślenia w perspektywie kilkuletniej,
- umiejętność zwięzłego przedstawiania wyników remarketingu,
- ekspercka wiedza w zakresie remarketingu,
- gotowość do przyjazdów do biura w Warszawie 2 razy w miesiącu – dla kandydatów z Warszawy, 1 raz w miesiącu - dla kandydatów z innych miast/miejscowości,
- język angielski na poziomie min. B2.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
- pracę w modelu zdalnym (wymagana gotowość do przyjazdów do biura w Warszawie 2 razy w miesiącu – dla kandydatów z Warszawy, 1 raz w miesiącu - dla kandydatów z innych miast/miejscowości),
- prywatną opiekę medyczną,
- dofinansowanie do zajęć sportowych,
- zniżki na produkty firmy,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- sportową i wyjątkową atmosferę pracy.