Twój zakres obowiązków
Tworzenie i aktualizacja treści marketingowych na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej oraz w kanałach social media;
Odpowiedzialność za czasowe ustawienie contentu we wszystkich aktywnych wersjach sklepu Gomez i dla wszystkich segmentów (banery, tooltipy, landing page’e, karty produktowe, newsy, karuzele, opisy marek i kategorii, SEO, podstrony informacyjne);
Przygotowywanie i realizacja akcji promocyjnych oraz wyprzedaży na stronie www;
Komunikacja marketingowa oparta na danych z Meta Business Suite oraz Google Analytics, analiza skuteczności banerów, newsletterów i powiadomień push;
Przygotowywanie i wysyłka mailingów (w tym newsletter, zaproszenia, vouchery) oraz komunikacji SMS do klientów;
Zarządzanie email marketingiem i automatyzacją marketingową na platformach SalesManago;
Współpraca z grafikami kreatywnymi przy tworzeniu contentu.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe (Marketing, E-marketing, Nowe Media);
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w e-commerce;
Znajomość trendów e-commerce oraz CMS;
Umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych;
Znajomość narzędzi do email marketingu i automatyzacji (np. SalesManago, Firebase, MailChimp);
Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, wielozadaniowość i praca pod presją czasu;
Kreatywność, dbałość o szczegóły i wyczulona estetyka;
Znajomość MS Office (w tym Excel) oraz języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
Zaawansowana znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (wymóg konieczny);
Otwartość na współpracę stacjonarną w biurze w Suchym Lesie k. Poznania.
Mile widziane
zainteresowanie modą (marki premium i luksusowe)
znajomość SalesManago;
Rekomendowane oferty