Senior Digital Marketing Specialist / Digital Marketing Expert
Nowa
Marketing

Senior Digital Marketing Specialist / Digital Marketing Expert

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Search Console

Google Analytics

Looker Studio

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twoje zadania


  • Zarządzanie pełną aktywnością naszych największych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile);

  • Koordynowanie pracy interdyscyplinarnego zespołu ekspertów odpowiadających za poszczególne kanały marketingowe;

  • Tworzenie strategii krótko- i długoterminowych wspierających realizację celów biznesowych Klienta;

  • Wykorzystywanie umiejętności analitycznego myślenia w codziennej pracy: analiza danych, stawianie trafnych tez oraz wyciąganie wniosków, które przekładają się na konkretne działania i rekomendacje marketingowe;

  • Korzystanie z narzędzi i platform analitycznych, takich jak (Google Analytics, Google Search Console, Looker Studio, BigQuery)  w celu monitorowania wyników, optymalizacji działań oraz raportowania efektywności;

  • Praca na modelach atrybucji i umiejętność ich interpretacji w kontekście podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnych;

  • Poruszanie się w panelach reklamowych Google Ads i Meta Ads, umożliwiające raportowanie kampanii, stawianie trafnych wniosków i rekomendacji optymalizacji.

  • Nieustanne doskonalenie wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, analityki i technologii.


Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…


  • Masz na koncie sukcesy w realizacji złożonych strategii i kampanii digitalowych oraz sprzedażowych.

  • Twoje doświadczenie obejmuje minimum 3-4 lata pracy w digital marketingu, szczególnie w obszarze performance (ze szczególnym uwzględnieniem SEM), i masz solidną wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej 360°.

  • Potrafisz zarządzać kompleksowymi działaniami digitalowymi (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile) - z naciskiem na rozwój biznesu Klienta i ciągłą optymalizację działań.

  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu interdyscyplinarnymi zespołami specjalistów i czujesz się dobrze w roli lidera projektów.

  • Potrafisz nie tylko analizować dane, ale też wyciągać trafne wnioski, które przekładasz na realne działania i rekomendacje marketingowe.

  • Swobodnie poruszasz się w panelach Google Ads i Meta Ads - potrafisz analizować wyniki, wyciągać wnioski i rekomendować konkretne działania optymalizacyjne.

  • Umiesz zarządzać projektami, jesteś samodzielny/a, proaktywny/a i nastawiony/a na cel - bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania i skutecznie rozwiązujesz problemy.

  • Nieustannie rozwijasz swoją wiedzę z zakresu marketingu, analityki i nowych technologii - bo wiesz, że świat digitalu nie stoi w miejscu.


Fajnie, jeśli dodatkowo

  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),

  • masz certyfikat DIMAQ


Oferujemy

  1. Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.

  2. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym),

  3. Praca 100% zdalna lub hybrydowa  WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. 

  4. Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.

  5. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.

  6. Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.


Proces rekrutacji:

1. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR

Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.

2. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne

Na spotkaniu z Asią (Head of Digital Marketing) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu. Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.

3. Zadanie

4. Spotkanie z Chief Digital Officer (opcjonalnie)

Możemy opcjonalnie zorganizować dodatkowe spotkanie zapoznawcze z Klaudią (Chief Digital Officer).

5. Witaj na pokładzie!

Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu..