Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Agencja jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z takich obszarów, jak: digital, social media, SEO i SEM. Good One PR to agencja wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze czy PR Wings. Jesteśmy również członkiem Związku Firm Public Relations, który zrzesza wiodące agencje specjalizujące się w profesjonalnych usługach public relations. Nasze warszawskie biuro mieści się na Woli, a wrocławskie w inkubatorze przedsiębiorczości triQube.
Obecnie szukamy wsparcia do naszego zespołu Healthcare&Lifestyle - nasza ubiegłoroczna edycja kampanii “Pokaż serce” na rzecz Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka została nagrodzona nagrodą specjalną jury konkursu PR Wings, nagrodę główną w kategorii Rynek zdrowia oraz wyróżnieniem w kategorii Efektywność roku. Szukamy osoby, która – tak jak my – wierzy, że PR to coś więcej niż promocja. To narzędzie do budowania świadomości, wspierania ważnych inicjatyw i komunikowania wartości. Jeśli chcesz pracować przy projektach z misją i rozwijać się, realizując kampanie dla liderów rynku oraz instytucji publicznych – dołącz do nas!
Twój zakres obowiązków:
- samodzielna realizacja powierzonych zadań
- współtworzenie oraz realizacja strategii PR
- duży nacisk na tworzenie wartościowych treści dla mediów
- pozycjonowanie ekspertów w mediach, w tym briefing klienta, asysta i autoryzacja materiałów
- analiza danych i śledzenie trendów
- koordynacja udziału ekspertów w wydarzeniach i inicjatywach branżowych, w tym: ich wybór, negocjacja stawek, ustalenie warunków współpracy, przygotowanie eksperta do udziału w wydarzeniu
- nawiązywanie kontaktu z grupami otoczenia klienta, m.in. dziennikarzami, liderami opinii oraz przedstawicielami organizacji branżowych
- doradztwo komunikacyjne
- bieżący kontakt z klientem, raportowanie oraz analiza działań
Nasze wymagania:
- minimum rok (junior) lub 2 lata (account) doświadczenia w obszarze komunikacji
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- doświadczenie w pracy zespołowej
- umiejętność zarządzania projektami i czasem
- wypracowane relacje z mediami
- kreatywne i strategiczne myślenie
- profesjonalizm oraz wysokie standardy obsługi klienta
- język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym
- doświadczenie w komunikacji tematów z zakresu medycyna / zdrowie
Gwarantujemy:
- praca w agencji PR z ugruntowaną pozycją na rynku
- 16 lat działalności; część grupy marketingowej Good One
- benefity pracownicze, wyjazdy integracyjne, konferencje
- możliwość rozwoju i awansu dzięki pracy na rzecz polskich i międzynarodowych marek
- wymiana doświadczeń w ramach całej grupy marketingowej (6 marek własnych)
- duża samodzielność i elastyczność w działaniu
- jasna ścieżka kariery i atrakcyjne warunki zatrudnienia (stała pensja + system premiowy)
- forma zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę (do wyboru)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 2 dni/ tydzień
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie szkoleń i kursów na poziomie 80%
- dwie godziny na urodziny
- brak dress code'u na co dzień
- nielimitowany dostęp do platformy szkoleniowej Domestika
- w piątki praca do 15:30 (7h)
Więcej informacji o nas:
Strona www G1PR: www.goodonepr.pl oraz grupy Good One: https://goodone.co
Instagram: https://www.instagram.com/goodonepr_pl/
Facebook: https://www.facebook.com/GoodOnePR
LinkedIn: https://pl.linkedin.com/company/good-one-pr