Starszy Specjalista ds. Cyfryzacji Klienta
-, Gdańsk +1 Lokalizacja
Alior Bank SA
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
opracowywaniu i wdrażaniu planu komunikacji wewnętrznej,
przygotowywaniu i zamieszczaniu informacji w wewnętrznej bazie wiedzy oraz innych kanałach komunikacji,
współpracy z innymi jednostkami, np. trenerami, kierownikami projektów, PR i marketingiem,
przygotowywaniu szkoleń i współpracy przy tworzeniu testów wiedzy,
koordynowaniu projektu demo w oddziałach,
analizowaniu wyników komunikacji,
wsparciu zespołu przy tworzeniu komunikacji.
Aplikuj na to stanowisko, jeśli masz:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, komunikacja, marketing),
doświadczenie w copywritingu lub obszarze komunikacji – minimum 2 lata,
bardzo dobre umiejętności pisania i redagowania angażujących treści,
samodzielność w organizacji pracy i inicjatywę w działaniu,
świetne umiejętności pracy zespołowej, elastyczność i asertywność.
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją,...
Starszy Specjalista ds. Cyfryzacji Klienta
Starszy Specjalista ds. Cyfryzacji Klienta
-, Gdańsk
Alior Bank SA