GoPOS to lider w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla branży gastronomicznej i retail. Nasze systemy usprawniają zarządzanie, automatyzują sprzedaż i podnoszą jakość obsługi klientów – od małych kawiarni, przez sieci hoteli, aż po duże sieci detaliczne.
Działamy dynamicznie, a nasze rozwiązania doceniły zarówno lokalne lokale, jak i renomowane marki.
Twój zakres obowiązków
Poszukiwanie i kwalifikacja leadów (telefon, e‑mail, LinkedIn)
Raportowanie jakości baz dostarczonych kontaktów
Umawianie spotkań dla handlowców
Zarządzanie CRM
Współpraca z zespołem marketingu
Nasze wymagania
Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (SDR/BDR) lub w telesprzedaży
Biegłość w komunikacji
Zorientowania na KPI i osiąganie celów
Znajomości narzędzi sales automation i CRM
Proaktywności, samodzielności i odporności na stres
Mile widziana znajomość branży HoReCa
To oferujemy
Konkurencyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja. (Podstawa: UoP / UZ 6000 zł - 7500 zł brutto; B2B 6500 zł - 8000 zł netto)
Elastyczny model pracy: biuro w centrum Krakowa + home office
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Wyjazdy i spotkania integracyjne
Rozwój kariery
Przyjazna kultura i płaska struktura organizacyjna
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty