Office Assistant
Nowa
Praca biurowa

Office Assistant

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

MicrosoftOffice365

Faktury

komunikatywność

Microsoft Office

administracja

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

WE CREATE, WE DESIGN, WE TELL STORIES, WE LOVE IT


W GPD zajmujemy się markami kompleksowo. Planujemy, projektujemy, wdrażamy. Nie boimy się innowacji i eksperymentów, wciąż się rozwijamy i znosimy granice pomiędzy reklamą online i offline. Do wszystkich tematów podchodzimy globalnie, a kampanie 360° to nasza codzienność.


Od strategii i idei kreatywnej do realizacji kreacji w każdym obszarze komunikacji. Mamy kompetencje, doświadczenie i ambicje, by odpowiadać na wszystkie, nawet najbardziej nietypowe potrzeby biznesowe klientów. Tworzymy klasyczne formaty ATL i BTL, social media, ambienty, customer experience i platformy sprzedaży internetowej. Łączymy działania agencji reklamowej, studia filmowego i fotograficznego oraz partnera e-commerce. Robimy wszystko, co konieczne, by pracować dla najlepszych i z najlepszymi.


Mamy biuro w Poznaniu oraz własne studio filmowe oraz dom produkcyjny w Swadzimiu. To w nich przecinają się ścieżki najbardziej kreatywnych ludzi w naszej branży. Wybierz miejsce dla siebie i dołącz do nas, aplikując już dziś!


Office Assistant


Będziesz odpowiadać za:

  • Opiekę nad biurem, by było estetycznym i przyjaznym miejscem
  • Przyjmowanie gości oraz obsługę spotkań wewnętrznych
  • Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie
  • Wprowadzanie i opisywanie faktur w systemie
  • Dbanie o zaopatrzenie m.in. w materiały biurowe, spożywcze i gospodarcze
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
  • Współpracę z dostawcami i kontrahentami firmy
  • Współpracę ze wszystkimi działami w firmie


Czego oczekujemy?

  • Minimum 1 roku doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min B2
  • Szeroko pojętej zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • Umiejętności kreatywnego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Skrupulatności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, wielozadaniowości i umiejętności ustalania priorytetów
  • Praktycznej znajomości MS Office


Co możemy Ci zaoferować?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bezpłatną opiekę medyczną w LUXMED dla pracowników firmy oraz preferencyjne stawki pakietów dla partnerów i członków rodzin
  • Pakiety MULTISPORT w bardzo atrakcyjnych stawkach
  • Ubezpieczenie grupowe Allianz zarówno dla pracowników, jak i ich rodzin
  • Wsparcie psychologiczne dla każdego pracownika (zależnie od indywidualnych potrzeb)
  • Organizację oraz dofinansowanie szkoleń zależną od potrzeb zespołowych oraz indywidualnych
  • Spotkania integracyjne – przynajmniej 1 duża impreza w roku dla całej firmy oraz mniejsze wyjścia zespołowe
  • PSIEpiątki, czyli możliwość przyjścia do pracy z psem

Rekomendowane oferty

Office Assistant

Nowa
CAPE MORRIS
Warszawa
wsparcie księgowości
Koordynacja biura
prawo jazdy kat. B
Nowa

Recepcjonista/ Recepcjonistka

Nowa
AAA Auto
Piaseczno
obsługa klienta
język angielski
Microsoft Office
Nowa

Office Manager

Nowa
5 000 - 6 500 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
praca pod presją czasu
Nowa

Sales Support Specialist with German

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
odpowiedzialność
angielski
Microsoft Excel
Nowa

Office Junior Specialist

Nowa
AmRest
Wrocław
Microsoft Office
Nowa