Rozwój sprzedaży na określonym obszarze Polski poprzez pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy (odbiorcy końcowi) i realizacja celów strategicznych firmy
Identyfikacja potrzeb Klientów oraz działań konkurencji
Negocjowanie warunków handlowych
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów oraz bieżące odpowiadanie na zapytania internetowe/telefoniczne
Maksymalizacja sprzedaży i rentowności podległych klientów
Kompletowanie i pilnowanie dokumentacji klientów niezbędnych do kwartalnych rozliczeń
Analiza zyskowności planowanych akcji promocyjnych i profitowości klienta
Odpowiedzialność za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości obsługi klienta i wizerunek firmy
Udział w konferencjach, targach i spotkaniach branżowych
Raportowanie i koordynacja działań z kierownictwem spółki
Wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży folii stretch do odbiorców końcowych lub w branży opakowań
Czynne prawo jazdy kat. B
Umiejętność identyfikowania potrzeb partnerów biznesowych oraz proponowania rozwiązań, które wspierają rozwój ich biznesów
Wysoki poziom orientacji na realizację założonych celów, zdolność do pracy pod presją czasu
Przedsiębiorcze myślenie oraz proaktywność
Gotowość do częstych podróży służbowych na podległym terenie