Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu w biurze w Rzeszowie i będzie wspierać dział kadr i księgowości w codziennej pracy administracyjnej. Jesteśmy agencją pracy tymczasowej i na co dzień współpracujemy z klientami z Polski i Francji, obsługując zatrudnienie pracowników tymczasowych. Szukamy osoby odpowiedzialnej, dokładnej i wielozadaniowej, która wiąże swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i administracji. Jeśli chcesz zdobyć cenne doświadczenie i rozwijać się w tym kierunku – zapraszamy do aplikowania.
Stanowisko: Pomoc Kadrowa i Księgowa
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
-
Przygotowywanie skierowań na badania oraz kontakt z placówkami medycyny pracy
-
Kompletowanie dokumentów do zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych i e-teczek
-
Współpraca z rekruterami, koordynatorami oraz menedżerami w zakresie zatrudniania pracowników
-
Obsługa dokumentacji pracowniczej i korespondencji, archiwizacja, skanowanie, wprowadzanie danych
-
Obsługa zatrudnienia wykonawców tymczasowych oraz programu płacowo-kadrowego,
-
Występowanie o kartę EKUZ i dokumenty zastępcze
-
Wprowadzanie danych do systemów finansowo-księgowych oraz ewidencja faktur (FR)
-
Prowadzenie ewidencji zamawianych materiałów biurowych
Wymagania:
-
Ukończone studia lub w trakcie na kierunku związanym z kadrami, administracją, rachunkowością lub pokrewnym
-
Znajomość podstawowych zagadnień kadrowych (wystarczająca na poziomie nauki/studiów)
-
Bardzo dobra znajomość Excela
-
Rzetelność, samodzielność i dobra organizacja pracy
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Gotowość do realizowania wielu zadań jednocześnie
Oferujemy:
-
Umowę o pracę lub umowę zlecenie (do ustalenia)
-
Pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Rzeszowie w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
-
Bieżące wsparcie zespołu
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze kadr i administracji
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV.