Oferty
Data Automation & Business Intelligence Specialist
Nowa
BI & Data

Data Automation & Business Intelligence Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Google Cloud Platform

SQL

dane

BigQuery

PowerQuery

PowerPivot

DAX

Microsoft Power BI

Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

        

Tytuły Top Employer 2021 & 2022 & 2023 & 2024 potwierdzają, że nasza firma posiada i od kilku lat nieprzerwanie działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych (talent development, trainings, recruitiment, wellbeing, on-boarding, inne).         

       

Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!         

        

Obecnie do zespołu Reporting & Analysis poszukujemy osoby na stanowisko:         

SENIOR Data Automation & Business Intelligence     

Dołączając do naszego zespołu w GroupM, wykorzystasz swoje doświadczenie w analizie danych marketingowych w celu usprawniania pracy innych zespołów, wpływając tym samym na rozwój kluczowych projektów.

Będziesz odgrywać kluczową rolę w automatyzacji raportowania, tworzenia narzędzi usprawniających analizę danych i budowaniu rozwiązań, które pozwolą naszym zespołom zajmującym się planowaniem/zakupem mediów, skupić się na strategicznych zadaniach. 

     

Jakie zadania będziesz realizować na tym stanowisku?   

  • pozyskiwanie i przygotowywanie danych z różnych systemów reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, etc.)
  • monitorowanie i zapewnianie jakości danych
  • przygotowywanie danych na potrzeby zespołów analitycznych i data science
  • budowanie dashboardów, głownie w PowerBI
  • projektowanie frameworków reportingowych
  • rekomendowanie kompleksowych zmian w raportowaniu
  • wsparcie merytoryczne zespołu
  • nadzór nad konfiguracją i zarządzanie raportami automatycznymi, w tym tworzenie i dystrybucja raportów Ad-hoc
  • testowanie narzędzi wspomagających proces raportowania

 

Do wykonywania powyższych zadań niezbędne Ci będzie:   

  • praktyczna znajomość technologii chmurowych, w tym Google Cloud Platform/BigQuery
  • doświadczenie w budowaniu i utrzymaniu procesów ETL/ELT w BigQuery, obejmujące oczyszczanie, transformację i agregację dużych zbiorów danych
  • umiejętność wykorzystania SQL i integracji danych z różnych źródeł oraz doświadczenie w pracy z Excelem (PowerQuery/M, PowerPivot, DAX)
  • biegłość w tworzeniu dashboardów w Power BI
  • swobodne posługiwanie się językiem angielskim (B2) - jesteś w stanie wziąć aktywny udział w spotkaniu
  • nastawienie na pracę z danymi i ludźmi oraz samodzielność

 

Czego możesz się spodziewać od nas?   

  • dużej autonomii, a przy tym wsparcia, wymiany wiedzy i dobrej atmosfery w dynamicznym, 11 osobowym zespole
  • realnego wpływu na rozwój projektów wspierających czołowych reklamodawców na polskim rynku
  • szybkiego rozwoju, dzięki dedykowanym szkoleniom oraz możliwości współpracy z międzynarodowymi zespołami
  • umowy o pracę
  • pakietu benefitów po okresie trzech miesięcy (karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, dofinansowania do angielskiego, ubezpieczenia na życie)
  • pracy w modelu hybrydowym – dwa dni z biura, trzy z domu
  • wygodnej przestrzeni do pracy w biurze – znajdujemy się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska)


O reszcie z chęcią opowiemy Ci podczas procesu rekrutacji, który składa się z dwóch etapów:   

rozmowy telefonicznej z HRem oraz spotkania w biurze z osobą z Twojego przyszłego zespołu w towarzystwie HRu.  

  

Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje umiejętności, liczymy na to, że podzielisz się z nami swoim doświadczeniem w pracy z w pracy z danymi marketingowymi, ale również opowiesz o sobie 😉. Zależy nam na poznaniu Twoich wartości, osobowości i podejściu do pracy, ponieważ chcemy tworzyć zgrane zespoły składające się z osób czujących się dobrze w swoim towarzystwie.   

 

Do usłyszenia!  

Sprawdź podobne oferty pracy

Digital Analyst

Nowa
Media Choice
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Tag Manager
Google Analytics
Microsoft Power BI
Nowa

Ekspert ds. Modelowania i Analityki Łańcucha Dostaw / Supply Chain Modeling And Analytics Expert

Nowa
Empik
Warszawa
SQL
Power Query lub Power BI
Nowa

Specjalista Power BI

Nowa
FOLGA SPÓŁKA AKCYJNA
Toruń
analiza
Nowa

Analityk

Nowa
Eurocash S.A.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Power BI
SQL
Microsoft Office Excel
Nowa

SAP FI Consultant

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Gdańsk
SAP FI
SAP FI S/4 HANA
Microsoft Office
Nowa