Digital Specialist
Nowa
Marketing

Digital Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B1

digital marketing

Microsoft Office Excel

DV360

Meta Ads

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?


Osoby, która chce wykorzystywać swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym.

Jako 👩‍💼🧑‍💼DIGITAL SPECIALIST będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, zaś określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.


Co będziesz robić?🔎

  1. Wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę.
  2. Przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji.
  3. Tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań.
  4. Monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu.
  5. Oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.


Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?📌

  1. Praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie Biddable Media (znajomość rynku, dostawców, terminologii oraz trendów) oraz platform takich jak Google Ads, DV360 czy Meta.
  2. Znajomości narzędzi i technologii AdTech marketingu (w tym AdOps) oraz doświadczenia w pracy z formatami display i video.
  3. Umiejętności strategicznego planowania z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych, negocjacji warunków oraz optymalizacji kampanii.
  4. Rozwiniętych umiejętności analitycznych – zdolności łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.
  5. Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiającej swobodną komunikację.
  6. Umiejętności organizacji własnej pracy, samodzielności, inicjatywy oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.
  7. Zdolności komunikacyjnych i budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami.


Czego możesz spodziewać się po nas? ✨

  1. umowy o pracę,
  2. pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
  3. benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
  4. workation po pół roku pracy,
  5. cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  6. cyklicznych spotkań integracyjnych,
  7. rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  8. technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  9. programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  10. możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
  11. świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  12. ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 🚀


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?


Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.🤝


Kim jesteśmy?


Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!


Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.


Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.


Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.⭐