Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.
Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Junior Social Media Paid Specialist
Zaaplikuj, jeśli:
- masz doświadczenie agencyjne lub klienckie
- masz doświadczenie w emisji reklam na Facebooku lub Instagramie
- znasz Excela co najmniej na poziomie tabel przestawnych
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim
Czego możesz się po nas spodziewać:
- jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę
- dzielimy się wiedzą
- mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych
- kreujemy standardy w branży mediowej
- lubimy się uczyć - mamy GroupM Academy, Letnią Szkołę Komunikacji i wiele innych szkoleń
- pracuje u nas wewnętrzny coach
- nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba
- zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy
- działają u nas HRowe programy: płatnych poleceń, relokacji i staży w ramach naszej grupy – nie nudzimy się 😊
- w piątki pracujemy do 15
Oferujemy:
- uczestnictwo w projektach wspierających największych reklamodawców na polskim rynku
- pracę pod okiem najbardziej doświadczonych specjalistów w Polsce
- współpracę z młodym zespołem, którzy z pasją tworzy i rozwija rynek reklamy internetowej
- dużą samodzielność w zakresie realizacji własnych pomysłów
- szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej
- hybrydowy tryb pracy
- mamy nowe i nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metra
- kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy
Do Twoich zadań należeć będzie:
- prowadzenie i planowanie działań reklamowych z wykorzystaniem narzędzi i technologii Facebook oraz innych wydawców wchodzących w skład social media
- przygotowywanie wycen, rekomendacji kampani
- przygotowanie i implementacja kampanii
- monitoring i optymalizacja kampanii zgodnie z celami
- wykorzystywanie standardowych rozwiązań badawczych w kampaniach
- wykorzystywanie synergii kanałów social w planowaniu kampanii
- bieżące raportowanie kampanii i przygotowanie podsumowań kwartalnych, półrocznych i rocznych dla klientów wraz z rekomendacjami
- przedstawianie wniosków i rekomendacji z prowadzonych działań
- rozliczanie prowadzonych projektów reklamowych