Oferty
GroupM | Offline Media Specialist (OOH, Radio)
Nowa
Marketing

GroupM | Offline Media Specialist (OOH, Radio)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

analiza

marketing

KPI

Opis stanowiska

Otwórz drzwi do kariery z GroupM - rekrutujemy!


Kim jesteśmy?


Jako GroupM wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów.

W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema, Radio).

 

Kogo szukamy?

  • osób o różnym stopniu doświadczenia w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema, Radio) – od juniora do eksperta

 

Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

Dołączając do CDT, w końcu będziesz mieć szansę wykorzystać swoją wiedzę offlinową w planowaniu taktycznym, jednocześnie nie odpowiadając w pełni za Client Services – będziesz uczestniczyć w spotkaniach w zakresie swojej ekspertyzy 😉.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji mediów off-line'owych we współpracy z osobami po stronie agencji,
  • monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
  • przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
  • dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
  • współpraca z zespołem Tradingowym w obszarze kontroli kosztów.


W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w planowaniu & kupowaniu mediów offline'owych,
  • ekspertyza w zakresie kampanii offline w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
  • umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
  • wiedza i umiejętności w zakresie mediów offline - Kino, Radio, Outdoor, Prasa, tj. znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform,
  • umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • pracy hybrydowej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Sprawdź podobne oferty pracy

Product Manager ds. ginekologii/niepłodności/położnictwa

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
położnictwo
ginekologia
farmacja
Nowa

Marketing Specialist

Nowa
5 500 - 7 000 pln
DoubleData
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
English
Google Analytics
Nowa

Event project manager

Nowa
BFC TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
copywriting
B2B marketing
branża turystyczna
Nowa

Performance Marketing Specialist

Nowa
7 000 - 10 000 pln
Antigro Designer
Zielonki
język angielski
Google Ads
PPC
Nowa

Specjalista ds. trade marketingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Jaworzno
marketing
Nowa