• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingWPP Open Door | Non-TV (CDT)_Amazon
    WPP Open Door | Non-TV (CDT)_Amazon
    Nowa
    Marketing
    GroupM

    WPP Open Door | Non-TV (CDT)_Amazon

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    GroupM

    GroupM

    Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    analiza

    marketing

    KPI

    Opis stanowiska

    Position at GroupM

    Otwórz drzwi do kariery z Amazonem – WPP Open Door rekrutuje!

     

    Kim jesteśmy?


    WPP OPEN DOOR to zupełnie nowy model partnera, który powstał z myślą o wsparciu Amazon w realizacji ich celów biznesowych. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów. 

    W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema, Radio).

     

    Kogo szukamy?

    • osób o różnym stopniu doświadczenia w mediach Non-TV (OOH, Prasa, Cinema, Radio) – od juniora do eksperta

     

    Niezależnie od stanowiska będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

    Dołączając do CDT, w końcu będziesz mieć szansę wykorzystać swoją wiedzę offlinową w planowaniu taktycznym, jednocześnie nie odpowiadając w pełni za Client Services – będziesz uczestniczyć w spotkaniach w zakresie swojej ekspertyzy 😉.

     

    Do Twoich zadań należeć będzie:

    • przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji mediów off-line'owych we współpracy z osobami po stronie agencji,
    • monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
    • przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
    • dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
    • współpraca z zespołem Tradingowym w obszarze kontroli kosztów.


    W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

    • doświadczenie w planowaniu & kupowaniu mediów offline'owych,
    • ekspertyza w zakresie kampanii offline w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
    • umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
    • wiedza i umiejętności w zakresie mediów offline - Kino, Radio, Outdoor, Prasa, tj. znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform,
    • umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.

     

    Czego możesz spodziewać się po nas?  

    • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
    • dzielimy się wiedzą,
    • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
    • umowy o pracę,
    • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
    • pracy hybrydowej,
    • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.


    Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingWPP Open Door | Non-TV (CDT)_Amazon

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Brand Strategist

    Nowa
    Admind
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing
    branding
    Leadership
    Nowa

    Ekspert ds. Marketingu (hipersonalizacja)

    Nowa
    Alior Bank SA
    Warszawa
    finanse
    social media
    Nowa

    Project Manager

    Nowa
    1 775 - 2 282 usd
    507 CREATIVES SP Z O.O.
    Warszawa
    odpowiedzialność
    Microsoft Office Excel
    sumienność
    Nowa

    Młodszy Specjalista ds. Marketingu

    Nowa
    Action Gear Brands
    Łódź
    social media
    content marketing
    influencer marketing
    Nowa

    Brand Manager

    Nowa
    2 028 - 3 043 usd
    4mass S.A.
    Wołomin
    branża kosmetyczna
    analiza
    Nowa