• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingPerformance (SEM)WPP Open Door | Programmatic (AT)_Amazon
    WPP Open Door | Programmatic (AT)_Amazon
    Marketing
    GroupM

    WPP Open Door | Programmatic (AT)_Amazon

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    GroupM

    GroupM

    Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare Wavemaker. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    DSP

    DV360

    Tradedoubler

    Excela

    język angielski

    myślenie analityczne

    Opis stanowiska

    Otwórz drzwi do kariery z Amazonem – WPP Open Door rekrutuje!

     

    Kim jesteśmy?


    WPP OPEN DOOR to zupełnie nowy model partnera, który powstał z myślą o wsparciu Amazon w realizacji ich celów biznesowych. Jako zespół, stawiamy na innowacyjną kulturę pracy i dynamiczny rozwój w obszarze mediów.

    W związku z rozszerzaniem naszej działalności, szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w obszarze Programmatic – bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jesteś!

     

    Kogo szukamy?

    • osób o różnym stopniu doświadczenia w Programmatic – od juniora do managera,
    • osób zainteresowanych rozwojem w obszarze Programmatic – entry level.

    Niezależnie od stanowiska, będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.

    Prócz osób tworzących Twój team, będziesz współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za strategię i planowanie taktyczne mediów. 

     

    Do Twoich zadań należeć będzie:

    • zakup/monitorowanie kampanii w mediach internetowych,
    • analiza i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych,
    • przygotowywanie raportów z realizowanych kampanii.

     

    W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

    • doświadczenie w obszarze Programmatic, (dla entry level zainteresowanie tym obszarem),
    • znajomość platformy DSP i samodzielne poruszanie się w 1 lub 2 platformach (np. DV360, Tradedoubler),
    • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. B2),
    • znajomość Excela co najmniej na poziomie tabel przestawnych,
    • analityczne myślenie.

    Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli cechujesz się skrupulatnością oraz umiesz priorytetyzować zadania.

     

    Czego możesz spodziewać się po nas?  

    • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
    • dzielimy się wiedzą,
    • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
    • umowy o pracę,
    • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
    • pracy hybrydowej,
    • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.


    Wszystkie ofertyWarszawaMarketingPerformance (SEM)WPP Open Door | Programmatic (AT)_Amazon

    Sprawdź podobne oferty pracy

    PPC Campaign Specialist (SEM/Paid Social)

    Nowa
    COPUZ
    Warszawa
    ecommerce
    Microsoft Office Excel
    język angielski
    Nowa

    Performance Marketing Manager

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Casbeg
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    LinkedIn Ads
    Google Tag Manager
    Facebook Ads
    Nowa

    Performance Specialist (Meta Ads + Google Ads)

    Nowa
    2 282 - 3 296 usd
    Adtrip
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    Google Ads
    SEM
    Nowa

    Head of Performance Marketing

    Nowa
    Cyrek Digital Sp. z o.o.
    Łódź
    zarządzanie zespołem
    Meta Ads
    B2B marketing
    Nowa

    Creative Project Coordinator

    Nowa
    DDB Warszawa
    Warszawa
    komunikatywność
    skuteczna komunikacja
    account manager
    Nowa