Finance Manager
Nowa
Finanse

Finance Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Grow Now

Grow Now

Jesteśmy największą niezależną grupą marketingowo-technologiczną w Polsce. Pod jednym dachem współpracują u nas agencje kreatywne, mediowe i mar-techowe. Skala i projekty prowadzone na kilkudziesięciu rynkach zapewniają nam dominującą pozycję na rynku i rozwój, a własnościowa struktura i polski rodowód gwarantują elastyczność i kameralną atmosferę, którą doceniają nasze zespoły. Pracujemy w najbardziej elastycznej odmianie hybrydy, jaką widziała branża;)

Wymagane umiejętności

angielski C1

finanse

audyt

Excel

PowerBI

księgowość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Finance Manager


Na tym stanowisku będziesz:

  1. Odpowiedzialny za poprawność raportów i sprawozdań finansowych,
  2. ⁠Koordynował współpracę pomiędzy działem księgowości, controllingu oraz zespołami sprzedażowymi,
  3. ⁠Zajmował się bieżącą analizą wyników finansowych oraz prognozowaniem,
  4. ⁠Tworzył i realizował strategię finansową spółki,
  5. Rozwijał i optymalizował narzędzia raportowania finansowego, wspierające automatyzację,
  6. ⁠Inicjował oraz wdrażał rozwiązania optymalizacyjne.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  1. Masz kilkuletnie doświadczenie w audycie; analizujesz sprawozdania finansowe, identyfikujesz błędy i proponujesz korekty księgowe,
  2. ⁠Pracowałeś/-aś w dziale controllingu w firmie międzynarodowej,
  3. ⁠Rozumiesz i stosujesz zasady cut-off oraz potrafisz zidentyfikować unrecorded liabilities, szczególnie w kontekście zamknięć miesiąca i roku,
  4. ⁠Przygotowujesz comiesięczne analizy YTG, monitorujesz wykonanie budżetu oraz analizujesz kluczowe wskaźniki rentowności,
  5. ⁠Lubisz szukać rozwiązań i inicjować usprawnienia,
  6. Posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu księgowania VAT w transakcjach międzynarodowych, w szczególności WNT, importu towarów spoza UE, eksportu oraz OSS/IOSS (jeśli dotyczy),
  7. Umiesz skutecznie współpracować z osobami z różnych działów i poziomów organizacji,
  8. Masz zaawansowaną znajomość finansów, controllingu (Excel, Power BI),
  9. Biegle posługujesz się językiem angielskim – dodatkowe języki będą atutem.


Co doceniają eksperci pracujący w Grow Now:

  1. 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
  2. pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
  3. biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
  4. zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
  5. platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
  6. nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
  7. prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
  8. zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
  9. kulturę wymiany wiedzy,
  10. wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
  11. dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
  12. bonus dla świeżo upieczonych rodziców,
  13. program rozwojowy People Manager,
  14. umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
  15. program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
  16. parking rowerowy, gaming room.


Grow Now to agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na marketplace’y. Spółka zajmuje się wszystkimi działaniami związanymi z wdrożeniem i rozwojem firmy w nowym ekosystemie - od kwestii prawno-księgowych i logistycznych, przez strategię sprzedażową i optymalizację działań marketingowych, aż po przygotowanie kreacji. Grow Now jest częścią największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, Group One.



Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nas na:

  1. WWW: https://grow.pl/
  2. LinkedIn: https://www.linkedin.com/GrowNowGlobal
  3. Instagramie: https://www.instagram.com/groupone_poland/