Asystent/ka Biura
Praca biurowa

Asystent/ka Biura

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office Word

praca biurowa

zarządzanie obiegiem dokumentów

Mile widziane

branża budowlana

język angielski

Opis stanowiska

W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy. 


Dla naszego klienta, firmy InteEnergia poszukujemy energicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta/ki Biura. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura, nadzorowanie obiegu dokumentów oraz wsparcie administracyjne dla zespołu.


Asystent/ka Biura 

Miejsce pracy: Suchy Las k. Poznania


Zakres obowiązków:

  • Obsługa i zarządzanie obiegiem dokumentów, w tym faktur, dokumentów księgowych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Kontakt z biurem rachunkowym – przekazywanie informacji kadrowych i dokumentów finansowych,
  • Koordynowanie kalendarza firmowego oraz organizacja kalendarza serwisantów,
  • Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie (zaopatrzenie w materiały biurowe, opieka nad backoffice),
  • Organizacja spotkań wewnętrznych oraz wyjazdów służbowych,
  • Odbieranie telefonów i obsługa poczty oraz kurierów,
  • Wsparcie w gromadzeniu dokumentacji do projektów,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.


Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy,
  • Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Przyjazną atmosferę pracy w małym, kameralnym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 6000-7000 netto (UoP/B2B) + premia do ustalenia.


Proces Rekrutacji:

  • Wyślij nam swoje CV,
  • Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
  • Spotkanie online z Klientem
  • Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy, 
  • Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.


Jesteś otwarta/y na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj

Rekomendowane oferty

Młodszy specjalista ds. realizacji kontraktów z językiem niemieckim

Nowa
5 000 - 7 000 PLN/mies.
Bilfinger
Krapkowice
Microsoft Office Excel
język niemiecki
Nowa