W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Naszym klientem jest firma : THUASNE POLSKA - francuski lider na rynku wyrobów ortopedycznych, zakłady produkcyjne zlokalizowane w 17 krajach. Założona w roku 1847 firma Thuasne stanowi owoc historii 6 pokoleń przedsiębiorców. Grupa dostarcza rozwiązania dotyczące opieki zdrowotnej w dziedzinie ortopedii (bóle pleców, schorzenia układu mięśniowo-szkieletowego), medycznych wyrobów uciskowych (limfologia, przewlekłe zaburzenia żylne) oraz opieki w domu. Ponadto, firma Thuasne oferuje również specjalną gamę produktów dla sportowców, przeznaczonych do zapobiegania kontuzjom i wspomagania wznowienia aktywności. W Polsce firma obecna od 18 lat, rozpoznawalna marka. Poszukujemy kandydata na stanowisko:
MENEDŻER DS ROZWOJU RYNKU
lokalizacja : Warszawa/ Łazy - praca hybrydowa
Zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów B2B przez prowadzenie działań prospectingowych
- Identyfikowanie potencjalnych klientów poprzez badanie rynku
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- Negocjowanie warunków handlowych oraz finalizowanie umów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prezentacji dla klientów
- Regularne raportowanie wyników sprzedaży
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, w tym rejestrowanie kontaktów, ofert i zamówień w systemie CRM
- Regularne raportowanie działań sprzedażowych oraz analizy wyników
- Reprezentowanie firmy zgodnie z jej wartościami i standardami
- Dbałość o profesjonalny wizerunek podczas wszystkich kontaktów z klientami
Oczekujemy:
- Doświadczenie w sprzedaży / mile widziane w branży medycznej
- Doświadczenie w pracy z klientami B2B / dystrybutorzy, hurtownicy
- Mile widziana wiedza w zakresie : ortopedia, rehabilitacja, neurologia, rehabilitacja neurologiczna, chirurgia naczyniowa, angiologia
- Umiejętności analizowania trendów i identyfikowania nowych możliwości biznesowych
- Znajomość nowoczesnych technik sprzedażowych i negocjacyjnych
- Zdolność do budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
- Skuteczność w planowaniu i realizacji celów sprzedażowych
- Obsługa systemów CRM oraz pakietu Microsoft Office
- Kreatywność w poszukiwaniu nowych metod i strategii sprzedażowych
- Znajomość j. angielskiego / poziom min. B2
- prawo jazdy
Oferujemy:
- umowa o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + bonus
- samochód służbowy / toyota CHR biała 1.8 benzyna
- laptop
- telefon komórkowy
- pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.