W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Dlaczego warto z nami szukać nowych wyzwań zawodowych w sprzedaży ? Specjalizujemy się w rekrutacji handlowców, znamy się na sprzedaży. Rekrutację prowadzimy po partnersku, Kandydat i Klient są dla nas równie ważni. I co najważniejsze, przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacji wydobywając Twoje kluczowe kompetencje.
Nasz klient firma Jol - Met działa na rynku od 1980 roku, specjalizuje się w produkcji i sprzedaży maszyn rolniczych oraz artykułów ogrodniczych. Firma oferuje szeroki asortyment produktów rolniczych, w tym środki ochrony roślin, nawozy, odzież roboczą, obuwie ochronne i chemię gospodarczą. Jol-Met posiada własne magazyny i flotę transportową, co umożliwia szybkie i bezpieczne dostarczanie zamówień. Firma prowadzi również platformę B2B do zakupów online, a jej produkty są dostępne zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Przedstawiciela Handlowego - Branża rolnicza
Twoje Zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów B2B (sklepy rolnicze, ogrodnicze i wielobranżowe)
- Sprzedaż podstawowych produktów rolniczych, ogrodniczych i BHP,
- Budowanie bazy klientów,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
- Obsługa posprzedażowa,
- Utrzymywanie długoterminowych relacji,
- Badanie potrzeb klienta,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Regularne raportowanie działań sprzedażowych,
- Współpraca z działem marketingu, logistyki i obsługi klienta,
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
Oczekujemy:
- Doświadczenie sprzedażowe w branży rolniczej,
- Doświadczenie w pracy z klientami z sektora B2B,
- Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji i tworzenia ofert biznesowych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Zdolność do budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami.
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Skuteczność w planowaniu i realizacji celów sprzedażowych.
- Kreatywność w poszukiwaniu nowych metod i strategii sprzedażowych
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe od 5000 do 6000 netto plus prowizja,
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- Wczasy pod gruszą,
- Niezbędne narzędzia: samochód służbowy, telefon i laptop
- Szkolenie produktowe.
Proces Rekrutacji:
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.
Jesteś otwarta/y na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj