W Growton specjalizujemy się w optymalizacji procesów sprzedażowych. Misją firmy jest wspieranie przedsiębiorstw poprzez diagnozę problemów i wdrażanie skutecznych rozwiązań, takich jak usprawnienie procesów sprzedaży, implementacja systemów CRM, szkolenia i rekrutację struktur sprzedażowych. Pomagamy osiągnąć pełny potencjał sprzedażowy.
Dla naszego klienta, biura rachunkowego Taxovia Sp. z .o.o. poszukujemy dynamicznej i skutecznej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży. Będziesz odpowiadać za pozyskiwanie klientów biznesowych, budowanie długoterminowych relacji oraz sprzedaż usług księgowych i doradztwa podatkowego. Większość spotkań odbywa się online, dlatego możesz pracować zdalnie z dowolnego miejsca.
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,
- Sprzedaż usług księgowych oraz doradztwa podatkowego,
- Prowadzenie spotkań online z potencjalnymi klientami,
- Identyfikacja potrzeb klientów i dopasowanie najlepszych rozwiązań,
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników,
- Współpraca z zespołem wsparcia (asystent kwalifikujący zapytania),
- Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B,
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji,
- Samodzielność, proaktywność i konsekwencja w działaniu,
- Znajomość podstaw księgowości lub gotowość do nauki,
- Mile widziane doświadczenie w branży finansowej, księgowej lub doradczej,
- Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania własnym czasem,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Elastyczny model pracy zdalnej,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od wyników,
- Wsparcie zespołu – asystent kwalifikujący leady,
- Nowoczesne narzędzia sprzedażowe i marketingowe,
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rosnącej firmie,
- Wdrożenie i dostęp do materiałów szkoleniowych.
- Wyślij nam swoje CV,
- Spotkanie online, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji,
- Spotkanie online z Klientem
- Opcjonalnie spotkanie z Klientem w siedzibie firmy,
- Oferta: Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu.