Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

8 500 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
HR

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

HR

Al. Jerozolimskie 94, Warszawa

Grupa AdNext

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
8 500 - 12 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna

Wymagane umiejętności

Płatnik
Umowy Cywilnoprawne
kadry i płace
prawo pracy
Enova365

Znajomość języków

Polski: C2

Opis stanowiska

Jesteśmy AdNext – grupą integrującą kilka spółek marketingowych i technologicznych o różnorodnych kompetencjach: od strategii mediowych, przez e-commerce, influencer marketing, performance i działania afiliacyjne, po marketing automation. 

Tworzymy zdrowy ekosystem spółek, który cechuje się szeroką perspektywą, bogatymi kompetencjami i sprawnym działaniem - wszystko po to, aby maksymalizować skuteczność dla naszych klientów. 


W związku z rozwojem naszej Grupy, otwieramy rekrutację na stanowisko Specjalista/ka ds. Kadr i Płac. Jest to propozycja skierowana do osób, które cechuje: 

✅ samodzielność, skrupulatność i odpowiedzialność w prowadzeniu pełnej obsługi kadrowo–płacowej; 

✅ doskonała znajomość narzędzi Enova365 i Płatnik; 

✅ umiejętność odnalezienia się w środowisku biznesowym, w którym łączymy obsługę pracowników biurowych, projektowych i sezonowych.


Brzmi jak szansa dla Ciebie? W takim razie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poniżej 👇 


Twój zakres obowiązków obejmie: 


  • Kompleksową obsługę Grupy AdNext, ośrodków Umili oraz spółek pokrewnych w zakresie kadr i płac 

  • Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (umowy, aneksy, świadectwa), zakładanie i prowadzenie akt osobowych 

  • Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, wraz z rozliczaniem składników zmiennych 

  • Doświadczenie w działaniach obejmujących pracowników biurowych, projektowych i sezonowych (ale bez systemu zmianowego) 

  • Przygotowywanie i wysyłkę deklaracji do ZUS, PPK, GUS, US 

  • Obsługę programu Płatnik oraz Enova365 – w pełni samodzielną 

  • Ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności oraz urlopów 

  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz płacowych dla Zarządu 

  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu 

  • Współpracę z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, urzędy skarbowe), wsparcie przy audytach i kontrolach 

  • Obsługę procesów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców 


Aby to się udało, osoba na tym stanowisku musi mieć następujące kompetencje: 


  • Doświadczenie (min. 3-4-letnie) w pracy na samodzielnym stanowisku kadrowo płacowym. Będziesz sterem, żeglarzem i okrętem w swoich działaniach. Musimy mieć pewność, że dobrze poprowadzisz swój statek ;) 

  • Doskonała znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych 

  • Swoboda w pracy w Płatniku i Enova365 – to Twoje główne narzędzia 

  • Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie MS Excel 

  • Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców 

  • Umiejętność i gotowość do prowadzenia obsługi dla kilku spółek równolegle 

  • Świetne kompetencje z zakresu organizacji pracy własnej 

  • Dokładność, terminowość i odpowiedzialność – to nie tylko kompetencje, ale codzienny standard pracy 

  • Otwartość - zarówno na ludzi, na pomysły jak i feedback oraz sugestie 


A tak po prostu – z jaką osobą chcielibyśmy pracować? 


  • Samodzielną i zorganizowaną – potrafiącą przejąć odpowiedzialność za swoje obszary 

  • Odważną w działaniu oraz dobrze reagującą na zmiany 

  • Proaktywną – która nie tylko „rozlicza”, ale też usprawnia procesy 

  • Otwartą i sprawną komunikacyjnie - mamy bardzo zgrany zespół i jesteśmy bardzo podekscytowani na myśl o kolejnej osobie, która do nas dołączy! 


Co dajemy od siebie? 


  • Wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia: 8500-12000 zł brutto (lub netto B2B) 

  • Dowolną formę umowy 

  • Pracę w modelu hybrydowym (1-2 dni zdalnie) 

  • Krótszą pracę w piątki – zaczynamy weekend o 15:00! 

  • Opiekę medyczna w EnelMed z możliwością dołączenia członków rodziny 

  • Dofinansowanie karty sportowej FitProfit 

  • Dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której zbieramy punkty kafeteryjne, wymienne na nagrody i vouchery 

  • Dofinansowanie do zajęć j. angielskiego 

  • Program lojalnościowy (uwzględniający pracowników już z rocznym stażem pracy) 

  • Wsparcie psychologiczne i wellbeingowe oferowane przez Wellbeing Polska/Health Nation 

  • Możliwość udziału w całej masie szkoleń, wydarzeń, konferencji i programów mentoringowych 

  • Politykę Open Door - dzięki zasadzie otwartych drzwi, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, niezależnie od spółki, w której pracujesz 

  • Program rekomendacji pracowników 

  • Prawdziwy wpływ na swoje stanowisko, pracę i zespół. Bardzo dbamy o każdą osobę w naszej firmie i widzimy tego efekty. Średnia ocena atmosfery panującej w AdNext to 9.2/10, a 100% zespołu czuje, że w firmie panuje otwarta i wspierająca atmosfera oraz widzi siebie u nas za rok. 


Jak przebiega proces rekrutacyjny? 


  • 1 etap: Przesłanie CV i uzupełnienie formularza rekrutacyjnego 

  • 2 etap: Rozmowa telefoniczna z Kacprem - HR Business Partnerem 

  • 3 etap: Test kompetencyjny oraz spotkanie rekrutacyjne w biurze z Moniką (Financial Controller) i Kacprem (HRBP) 

  • 4 etap: Złożenie oferty 


Czekamy na Twoje zgłoszenie! 🤝 

Wymagane umiejętności

Płatnik
Umowy Cywilnoprawne
kadry i płace
prawo pracy
Enova365

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.10.2025

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

8 500 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Podsumowanie oferty

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Al. Jerozolimskie 94, Warszawa

Grupa AdNext

8 500 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest AdNext z siedzibą w Warszawie, Aleje jerozolimskie 94 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca