Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
Al. Jerozolimskie 94, Warszawa
Grupa AdNext
Jesteśmy AdNext – grupą integrującą kilka spółek marketingowych i technologicznych o różnorodnych kompetencjach: od strategii mediowych, przez e-commerce, influencer marketing, performance i działania afiliacyjne, po marketing automation.
Tworzymy zdrowy ekosystem spółek, który cechuje się szeroką perspektywą, bogatymi kompetencjami i sprawnym działaniem - wszystko po to, aby maksymalizować skuteczność dla naszych klientów.
W związku z rozwojem naszej Grupy, otwieramy rekrutację na stanowisko Specjalista/ka ds. Kadr i Płac. Jest to propozycja skierowana do osób, które cechuje:
✅ samodzielność, skrupulatność i odpowiedzialność w prowadzeniu pełnej obsługi kadrowo–płacowej;
✅ doskonała znajomość narzędzi Enova365 i Płatnik;
✅ umiejętność odnalezienia się w środowisku biznesowym, w którym łączymy obsługę pracowników biurowych, projektowych i sezonowych.
Brzmi jak szansa dla Ciebie? W takim razie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poniżej 👇
Twój zakres obowiązków obejmie:
Kompleksową obsługę Grupy AdNext, ośrodków Umili oraz spółek pokrewnych w zakresie kadr i płac
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (umowy, aneksy, świadectwa), zakładanie i prowadzenie akt osobowych
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, wraz z rozliczaniem składników zmiennych
Doświadczenie w działaniach obejmujących pracowników biurowych, projektowych i sezonowych (ale bez systemu zmianowego)
Przygotowywanie i wysyłkę deklaracji do ZUS, PPK, GUS, US
Obsługę programu Płatnik oraz Enova365 – w pełni samodzielną
Ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności oraz urlopów
Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz płacowych dla Zarządu
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
Współpracę z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, PIP, urzędy skarbowe), wsparcie przy audytach i kontrolach
Obsługę procesów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
Aby to się udało, osoba na tym stanowisku musi mieć następujące kompetencje:
Doświadczenie (min. 3-4-letnie) w pracy na samodzielnym stanowisku kadrowo płacowym. Będziesz sterem, żeglarzem i okrętem w swoich działaniach. Musimy mieć pewność, że dobrze poprowadzisz swój statek ;)
Doskonała znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
Swoboda w pracy w Płatniku i Enova365 – to Twoje główne narzędzia
Znajomość pakietu Microsoft Office, szczególnie MS Excel
Doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców
Umiejętność i gotowość do prowadzenia obsługi dla kilku spółek równolegle
Świetne kompetencje z zakresu organizacji pracy własnej
Dokładność, terminowość i odpowiedzialność – to nie tylko kompetencje, ale codzienny standard pracy
Otwartość - zarówno na ludzi, na pomysły jak i feedback oraz sugestie
A tak po prostu – z jaką osobą chcielibyśmy pracować?
Samodzielną i zorganizowaną – potrafiącą przejąć odpowiedzialność za swoje obszary
Odważną w działaniu oraz dobrze reagującą na zmiany
Proaktywną – która nie tylko „rozlicza”, ale też usprawnia procesy
Otwartą i sprawną komunikacyjnie - mamy bardzo zgrany zespół i jesteśmy bardzo podekscytowani na myśl o kolejnej osobie, która do nas dołączy!
Co dajemy od siebie?
Wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia: 8500-12000 zł brutto (lub netto B2B)
Dowolną formę umowy
Pracę w modelu hybrydowym (1-2 dni zdalnie)
Krótszą pracę w piątki – zaczynamy weekend o 15:00!
Opiekę medyczna w EnelMed z możliwością dołączenia członków rodziny
Dofinansowanie karty sportowej FitProfit
Dostęp do platformy grywalizacyjnej, za pomocą której zbieramy punkty kafeteryjne, wymienne na nagrody i vouchery
Dofinansowanie do zajęć j. angielskiego
Program lojalnościowy (uwzględniający pracowników już z rocznym stażem pracy)
Wsparcie psychologiczne i wellbeingowe oferowane przez Wellbeing Polska/Health Nation
Możliwość udziału w całej masie szkoleń, wydarzeń, konferencji i programów mentoringowych
Politykę Open Door - dzięki zasadzie otwartych drzwi, możesz brać udział w pracach i projektach innych biznesów, niezależnie od spółki, w której pracujesz
Program rekomendacji pracowników
Prawdziwy wpływ na swoje stanowisko, pracę i zespół. Bardzo dbamy o każdą osobę w naszej firmie i widzimy tego efekty. Średnia ocena atmosfery panującej w AdNext to 9.2/10, a 100% zespołu czuje, że w firmie panuje otwarta i wspierająca atmosfera oraz widzi siebie u nas za rok.
Jak przebiega proces rekrutacyjny?
1 etap: Przesłanie CV i uzupełnienie formularza rekrutacyjnego
2 etap: Rozmowa telefoniczna z Kacprem - HR Business Partnerem
3 etap: Test kompetencyjny oraz spotkanie rekrutacyjne w biurze z Moniką (Financial Controller) i Kacprem (HRBP)
4 etap: Złożenie oferty
Czekamy na Twoje zgłoszenie! 🤝
Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
Al. Jerozolimskie 94, Warszawa
Grupa AdNext