📱Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX i Zdrowe Zakupy, z których co miesiąc korzysta prawie 3 miliony użytkowników. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim i planujemy ekspansję na Europę Zachodnią.
👤Potencjał wzrostowy naszych aplikacji, a co za tym idzie nasze ambicje, jest wciąż znaczący. Dlatego też rozbudowujemy dział Marketingu o nowe role - jedną z nich jest Graphic & Motion Designer. Jeżeli jesteś osobą, która potrafi tworzyć jakościowe i skuteczne kreacje, efektywnie współpracując przy tym z zespołem Marketingu, a także umiejętnie skaluje swoją pracę i stale zachowuje otwartość na feedback, to chętnie Cię poznamy!
⚒️ Zadania
TL;DR: Twoim celem będzie realizacja potrzeb kreatywnych zespołu Marketingu, głównie w obszarze działań performatywnych (choć nie tylko), zapewniając przy tym spójność z brand guidelines, nad którymi również będziesz miał_a okazję pracować.
Szczegółowe zadania:
- Kreacja i produkcja materiałów statycznych na potrzeby działań marketingowych.
- Kreacja i produkcja prostych animacji na potrzeby działań marketingowych.
- Zapewnienie stałego pipeline’u nowych kreacji przy zachowaniu wysokiej jakości.
- Zapewnienie spójności kreacji marketingowych z brand guidelines, w pracę nad którymi będziesz też zaangażowany/a.
👉 PRACA JEST W PEŁNI ZDALNA
👉 PRACA NA CAŁY ETAT
O Tobie:
MUST:
- Masz 3 - 4 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku, gdzie projektowałeś/aś kreacje marketingowe - w szczególności przeznaczone do kanałów performatywnych (Google, Meta, sieci display) dla aplikacji mobilnych.
- Potrafisz tworzyć zarówno kreacje statyczne, jak i animacje.
- Posiadasz dobrą znajomość pakietu Adobe: Photoshop, Illustrator.
- Posiadasz dobrą znajomość pakietu Adobe: After Effects, Premiere.
- Charakteryzuje Cię wysokie poczucie estetyki.
- Jesteś otwarty/a na feedback - często o niego prosisz i chętnie się nim dzielisz.
- Projektowanie to Twoja pasja i chętnie dbasz o rozwój w tym obszarze.
NICE TO HAVE:
- Znajomość Figmy.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w pracy nad brand guidelines od strony kreatywnej.
- Podstawowa znajomość generatywnego AI jako wsparcia produktywności.
💡 Rzeczy o których powinieneś/aś wiedzieć:
- Pracujemy całkowicie zdalnie i nie będziemy tego zmieniać. Jeśli potrzebujesz - mamy też biuro w centrum Poznania. Jako zespół Marketingu będziemy widywać się też okazjonalnie na spotkaniach integracyjnych.
- Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
- Przynajmniej dwa razy do roku nasz zarząd prezentuje wyniki i zmiany w organizacji dla całego Zespołu.
- Nasze Core Hours: 10.00 - 15.00, chociaż wierzymy w elastyczny model pracy.
💰 Wynagrodzenie i benefity:
- Duża sprawczość w obszarze identyfikacji wizualnej marek Grupy Blix - będziesz pierwszym Graphic Designerem in-house w zespole Marketingu.
- Wsparcie tam, gdzie go potrzebujesz, także w obszarze merytorycznym - w strukturach produktowych posiadamy doświadczony zespół Designu.
- Regularne 1on1 i usystematyzowany proces rozwojowy.
- Dodatkowo:
- dowolna forma zatrudnienia;
- integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i zespołowe (zależnie od chęci zespołu);
- Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie;
- bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzaka.
🤝 Proces rekrutacji:
- Wysyłasz CV wraz z portfolio.
- Przeglądamy Twoje CV, podejmujemy decyzję o dalszych krokach.
- Wysyłamy Ci zadanie.
- Sprawdzamy zadanie i zapraszamy Cię na screening, na którym poznasz Paulinę (Rekruterkę).
- Kolejny etap to spotkanie z Kubą (Marketing & Growth Director) oraz Joanną (Team Liderka Designu).
- I Ty i my podejmujemy decyzję czy chcemy razem pracować.
Każdy etap kończy się możliwie szczegółowym feedbackiem (przy CV może być on bardziej generyczny).