O nas
GRUPA EMERMED działa od 2003 roku w obszarze ratownictwa medycznego, edukacji i bezpieczeństwa.
Dostarczamy naszym klientom:
- profesjonalne szkolenia (pierwsza pomoc, kursy ratownictwa, BHP, ppoż.),
- wysokiej jakości sprzęt (apteczki, artykuły pierwszej pomocy, defibrylatory AED, manekiny),
- doradztwo i kompleksowe rozwiązania biznesowe.
Jesteśmy liderem na rynku, cenionym za niezawodność i innowacyjne podejście.
Nasze motto: „Stawiamy na jakość, bo chodzi o życie”.
Zapraszamy do zapoznania się z profilem firmy na www.grupaemermed.pl
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca obsługa spraw i dokumentacji dot. realizacji szkoleń z zakresu pierwszej pomocy, ratownictwa i bezpieczeństwa
- Kontakty z klientami i uczestnikami kursów
- Nadzór nad zgłoszeniami i kalendarzem kursów
- Kontakt z kadrą instruktorską i ustalanie harmonogramu szkoleń
- Prowadzenie rozliczeń kadry instruktorskiej
- Obsługa strony internetowej i treści zw. ze szkoleniami
- Odpowiadanie na zapytania ofertowe
- Współpraca z innymi działami firmy
- Przygotowywanie szkoleń od strony organizacyjnej
- Nadzór nad kwestiami administracyjnymi
- Fakturowanie szkoleń
Nasze oczekiwania
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (w obszarze szkoleń lub administracji)
- Doświadczenie z klientem B2B, instytucjonalnym lub służbami mundurowymi będzie dodatkowym atutem
- Zdolności organizacyjne, w tym organizacji pracy własnej
- Terminowość i rzetelność, dbałość o szczegóły
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów, ale również pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Biegłość w korzystaniu z internetu, umiejętność płynnej pracy z typowymi aplikacjami internetowymi oraz systemami CMS i CRM
- Język angielski w stopniu komunikatywnym
- Dodatkowymi atutami będą: zdolności graficzne, znajomość branży pierwszej pomocy, ratownictwa medycznego, ppoż i straży pożarnej, prawo jazdy kat. B, znajomość systemu CRM Enova oraz inne ciekawe i nietypowe umiejętności
- Doświadczenie w marketingu internetowym oraz narzędziach AI będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Umowa o pracę i wynagrodzenie: UoP podstawa 7000-10000 zł brutto, B2B podstawa 9000-12500
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, dostęp do CRM i inne)
- Elastyczne godziny pracy
- Partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy
- Brak dress code’u
- Jasno określone cele, wsparcie mentora oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy oraz realizacji własnych inicjatyw
- Swoboda w działaniu, ale i duże wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
- Benefity dostosowane do Twoich potrzeb
- Pracę w dni powszednie z okazjonalnymi wyjątkami
Benefity
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Służbowy telefon do użytku prywatnego
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa/herbata
- Parking dla pracowników
- Paczki świąteczne
Proces rekrutacji
- Weryfikacja CV - analiza doświadczenia i dopasowania do stanowiska
- Rozmowa online lub telefoniczna - poznajemy Twoje umiejętności i oczekiwania
- Spotkanie w biurze - prezentacja zespołu i omówienie szczegółów
- Decyzja i informacja zwrotna - oferta lub krótkie podsumowanie procesu