Cześć! Szukasz wyzwań? Sprawdź, czy znajdziesz je w Semahead.
Kim jesteśmy?
Będąc częścią Grupy Interia.pl, jesteśmy wiodącą agencją performance marketingu w Polsce. Nasz doświadczony zespół może pochwalić się realizacją wyróżnianych w konkursach wielopoziomowych kampanii digitalowych. Naszymi kompetencjami w dziedzinach:
SEO,
PPC, analityki, marketing automation, social media i content marketingu chętnie dzielimy się na naszym blogu eksperckim i szkoleniach. Nie tylko pracujemy w oparciu o najnowsze narzędzia i technologie uznane w branży, ale jesteśmy pionierami nowych rozwiązań, co potwierdzają uznane certyfikaty i współpracujący z nami od lat klienci.
Kogo szukamy?
Poszukujemy doświadczonego New Business Managera - osoby, która z lekkością nawiązuje kontakty, prowadzi negocjacje i dobrze czuje się w kontakcie z klientem, a swoje ponadprzeciętne zdolności interpersonalne i strategiczne potrafi równie świetnie wykorzystać w koordynacji pracy zespołu.
Szukamy kogoś charyzmatycznego, kto potrafi strategicznie spojrzeć zarówno na biznes klienta jak i na nasz, kogoś kto dzięki swojej pasji do sprzedaży i energii potrafi budować długofalowe i wartościowe relacje biznesowe.
Czujesz, że piszemy o Tobie? Poznajmy się!
Do obowiązków na stanowisku należy:
- realizowanie polityki sprzedaży agencji Semahead dla produktów (SEM, SEO, social media, analityka, marketing automation, media buying)
- nawiązywanie i utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji z klientami
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- zarządzanie działem New Business
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia zdobytego w dziale sprzedaży (warunek konieczny)
- bardzo dobrej znajomości narzędzi online marketingu (jeśli nie znasz wszystkich produktów z naszego portfolio - nie martw się - nauczymy cię!)
- wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych - w tym zdolności negocjacyjnych
- umiejętności strategicznego myślenia i długoterminowego planowania
- umiejętności organizacji czasu pracy i orientacji na cel
- skuteczności i konsekwencji w działaniu
- motywacji i zaangażowania
- umiejętności pracy pod presją czasu
- ducha pracy drużynowej
W zamian oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
- przyjazną i otwartą na współpracę atmosferę w pracy
- pakiet szkoleń wewnętrznych w ramach adaptacji do stanowiska pracy
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne (Google, Criteo, Allegro)
- udział w eventach branżowych
- motywacyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych