Jeżeli chciałbyś/chciałabyś sprawdzić, czy praca w K2 Media jest dla Ciebie i:
- posiadasz minimum 4 letnie doświadczenie w obszarze SEO,
- chcesz rozwijać się dalej w obszarze SEO,
- potrafisz pracować w zespole,
- masz wiedzę na temat wyszukiwarek internetowych,
- wiesz jak optymalizować serwisy internetowe,
- masz doświadczenie w obsłudze narzędzi pomocnych w SEO np. Search Console, Google Analytics, Screaming Frog,
- znasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wyszukiwarkach,
- posiadasz wiedzę na temat składni HTML i podstaw technologii stron WWW,
- nieobce Ci jest pojęcie Content Marketingu,
- mówisz / czytasz po angielsku.
Obowiązki:
- wykonywanie audytów serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek,
- rekomendowanie klientom rozwiązań, które przyczynią się do osiągania wysokiego ruchu organicznego,
- tworzenie cyklicznych raportów,
- przygotowywanie analiz konkurencji, linkowania itp.,
- kontakt z klientem i uczestnictwo w spotkaniach,
- tworzenie ofert przetargowych,
- tworzenie strategii linkbuilding.