Jak się u nas pracuje?
W Grupie Komputronik kierujemy się wartościami: #Działaj #ZbierajDrużynę #Odkrywaj #BądźSobą. Codziennie podejmujemy działania, przejmujemy inicjatywę, sami zarządzany swoją pracą. Wiemy, że w pojedynkę, być może, pójdziemy szybciej, ale z innymi zajdziemy dalej. Wierzymy w siłę Grupy. Nie boimy się porażek, bo wiemy, że to ważny krok w rozwoju. Każdy z nas przyczynia się do siły naszej marki i wzrasta razem z nią. Jesteśmy elastyczni. Ważniejsze są dla nas efekty i wyniki, niż zapełniony do granic możliwości grafik. Lubimy dyskutować w szerokim gronie, ale też pracować w pojedynkę. Mamy ogromną przestrzeń na kreatywność, wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań. Dołącz do nas na stanowisku:
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
Nasze wymagania
Oferujemy
Centrum Obsługi Klienta Komputronik:
Nasze Centrum Obsługi Klienta to dwa zgrane zespoły: Zespół Infolinii oraz Zespół Procesowy.
Naszym Klientom oferujemy pomoc przed, w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i dostarczamy najlepsze wskazówki i rozwiązania. Naszymi kluczowymi kompetencjami są komunikatywność i empatia.
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy