Oferty
Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Poznań
5 000 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

komunikatywność

konsultant

Mile widziane

praca na infolinii

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jak się u nas pracuje?


W Grupie Komputronik kierujemy się wartościami: #Działaj #ZbierajDrużynę #Odkrywaj #BądźSobą. Codziennie podejmujemy działania, przejmujemy inicjatywę, sami zarządzany swoją pracą. Wiemy, że w pojedynkę, być może, pójdziemy szybciej, ale z innymi zajdziemy dalej. Wierzymy w siłę Grupy. Nie boimy się porażek, bo wiemy, że to ważny krok w rozwoju. Każdy z nas przyczynia się do siły naszej marki i wzrasta razem z nią. Jesteśmy elastyczni. Ważniejsze są dla nas efekty i wyniki, niż zapełniony do granic możliwości grafik. Lubimy dyskutować w szerokim gronie, ale też pracować w pojedynkę. Mamy ogromną przestrzeń na kreatywność, wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań. Dołącz do nas na stanowisku:


Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków

  • Kontakt z Klientem, zgodny ze standardem obsługi, w ramach infolinii przychodzącej,
  • Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących m.in. zamówień, dostępności towaru i obsługi posprzedażowej,
  • Sprzedaż i dosprzedaż produktów i usług oraz finalizowanie transakcji,
  • Obsługa livechatu.


Nasze wymagania

  • Jesteś zaangażowany i zmotywowany do pracy,
  • Chcesz się rozwijać w ramach zaplanowanej ścieżki kariery,
  • Cechuje Cię wysoka komunikatywność i otwartość,
  • Twoim dodatkowym atutem jest doświadczenie w obsłudze Klienta i zainteresowanie nowymi technologiami,
  • Jesteś dyspozycyjny do pełnienia dyżuru przynajmniej w jedną sobotę w miesiącu.


Oferujemy

  • Pracę od 1 kwietnia 2024,
  • Wynagrodzenie na start: 4666 zł brutto podstawa + 500 zł brutto gwarantowana prowizja), po okresie próbnym wysokość Twojej prowizji zależy od wyników Twojej pracy (średnio około 1-2 tys. zł brutto),
  • Praca w systemie zmianowym (8-16 oraz 9-17 + dyżur 1 sobota w miesiącu),
  • Hybrydowy tryb pracy: średnio 4-6 dni w miesiącu praca z biura (Wołczyńska, Poznań), pozostałe dni praca zdalna
  • Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju umiejętności w obszarach sprzedaży i nowych technologii,
  • Realną szansę na awans (po roku masz możliwość brania udziału w rekrutacjach wewnętrznych).


Centrum Obsługi Klienta Komputronik:

Nasze Centrum Obsługi Klienta to dwa zgrane zespoły: Zespół Infolinii oraz Zespół Procesowy.

Naszym Klientom oferujemy pomoc przed, w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i dostarczamy najlepsze wskazówki i rozwiązania. Naszymi kluczowymi kompetencjami są komunikatywność i empatia.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 000 - 7 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Sales Coordinator

Nowa
8 000 - 12 000 PLN
Macopedia sp. z o.o.
Poznań
komunikacja
koordynacja
ecommerce
Nowa

Customer Success Specialist (Marketplace)

Nowa
6 500 - 7 000 PLN
PromoTraffic
Kraków
Marketplace
Microsoft Office
Microsoft Office PowerPoint
Nowa

Specjalista ds. obsługi i rozwoju klienta

Nowa
Revas sp. z o.o.
Rzeszów
sprzedaż B2B
język angielski
sprzedaż telefoniczna
Nowa

Customer Business Development Specialist

Nowa
Maspex
Wadowice
Microsoft Office
outlook
Microsoft Office Word
Nowa

Customer Success Assistant

Nowa
7 000 - 9 000 PLN
Catalogic Software
Warszawa
angielski
CRM systems
Microsoft Dynamics
Nowa